Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Οι Ρώσοι επιστήμονες στην Ανταρκτική ισχυρίζονται ότι μπορεί να έχουν πάει πρώτοι οι ΝΑΖΙ !



Το πρακτορείο ειδήσεων υποστηρίζει ότι οι ΝΑΖΙ είχαν εκεί κοντά ένα κρυφό οχυρό το οποίο μπορεί να περιέχει τα αρχεία του Χίτλερ.

Το περιγράφουν ως ένα απόρθητο φρούριο για τον Φύρερ και θα μπορούσε εκεί να είναι και τα λείψανα του Χίτλερ και της Εύας Μπράουν.

Οι Ρώσοι επιστήμονες έχουν τελικά σκάψει 4 χιλ. πάγου στην λίμνη Βοστόκ στην Ανταρκτική η οποία είχε σφραγιστεί από πάγους τα τελευταία 20 εκατομμύρια χρόνια.


Καθώς οι επιστήμονες άρχισαν την αναζήτηση για νέα ζωή στην λίμνη, ένα κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της
Ρωσίας υποστήριξε ότι ίσως εκεί κοντά να είναι θαμμένα τα αρχεία του Χίτλερ.

«Θεωρείται ότι οι ΝΑΖΙ προς το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου μετακόμισαν στον Νότιο Πόλο και ξεκίνησαν εκεί την κατασκευή μιας βάσης στην λίμνη Bοστόκ», ισχυρίστηκε το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIANOVOSTI, το οποίο επικαλέστηκε μαρτυρία του ναυάρχου KARLDONTIZ το 1943 οπού και είπε ότι « ο υποβρύχιος στόλος της Γερμανίας είναι υπερήφανος που δημιούργησε ένα απόρθητο φρούριο για τον Φύρερ στην άλλη άκρη του κόσμου στην Ανταρκτική».


Σύμφωνα με τα γερμανικά ναυτικά αρχεία, μήνες αφ’ ότου οι ΝΑΖΙ παραδόθηκαν στους συμμάχους τον Απρίλιο του 1945 , ένα U-530 υποβρύχιο έφτασε στον Νότιο Πόλο από το λιμάνι του Κιέλου..

Φημολογείται ότι το πλήρωμα του υποβρυχίου κατασκεύασε ένα ανεξερεύνητο σπήλαιο πάγου και υποτίθεται ότι εκεί είναι αποθηκευμένα πολλά κουτιά από το Γ΄ Ράιχ συμπεριλαμβανομένου και των μυστικών αρχείων του Χίτλερ.


Ένας μεταγενέστερος ισχυρισμός ήταν ότι το U-977 υποβρύχιο στο οποίο ήταν ο Χίτλερ και η Εύα Μπράουν παρέμεινε στην Ανταρκτική με την ελπίδα ότι θα μπορούσαν κάποια στιγμή να κλωνοποιήσουν το DNAτους. Μετά από αυτό οι ναύτες του υποβρυχίου έφυγαν και πήγαν στην Αργεντινή όπου και παραδόθηκαν.


Μικροβιολόγοι λένε ότι η λίμνη θα μπορούσε να δώσει μοναδικές μορφές ζωής.

Η επιστημονική αυτή έρευνα παρακολουθείται στενά από την NASA και την Ρωσική Υπηρεσία Διαστήματος.
Ελπίζουν ότι έτσι θα μπορέσουν να πάρουν μια γεύση από το τι υπάρχει στο νερό κάτω από ένα παχύ στρώμα πάγου στο φεγγάρι του Δια Ευρώπη.

Η ανακάλυψη μικροοργανισμών στην λίμνη Βοστόκ μπορεί να σημαίνει ότι ίσως είναι η πρώτη εξωγήινη μορφή ζωής που θα μπορούσε να υπάρχει στην Ευρώπη το φεγγάρι του Δια, είπε ο Δρ Βλαντιμιρ Κotlyakov, Διευθυντής του Ινστιτούτου Γεωγραφίας της Ρωσικής Ακαδημίας επιστημών.

Ειδικοί από το Ινστιτούτο Ερευνών στην Ρωσική Αρκτική και Ανταρκτική θα ερευνήσουν ένα δείγμα νερού που πάρθηκε με απορρόφηση από την λίμνη και το έχουν καταψύξει.


Πέρυσι η αποστολή είχε σταματήσει 10 -15 μέτρα μακριά από την λίμνη γιατί τους πρόλαβε ο χειμώνας και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την αποστολή.

Οι Ακαδημαϊκοί λένε ότι έχουν βρει « το μόνο σούπερ γιγαντιαίο σύστημα καθαρού νερού στον πλανήτη» . Λένε ακόμη ότι τα 4500 κυβικά μέτρα νερού θα είναι 2 φορές καθαρότερα από το διπλά αποσταγμένο νερό και κάθε μορφή ζωής που μπορεί να περιέχει θα έχει αναπτυχθεί σε πλήρη κατάσταση απομόνωσης,«δεν μιλάμε για ένα νέο τέρας Λοχ-Νες αν και στην πραγματικότητα δεν ξέρουμε τι μπορεί να περιμένουμε» είπε μια πηγή του Ρωσικού πρακτορείου ειδήσεων RIANOVOSTI.
«Το νερό της λίμνης είναι ένα κινούμενο σώμα, και παρά το γεγονός ότι είναι 4 χιλ. κάτω από τον πάγο υπάρχει οξυγόνο και έχουν ήδη βρεθεί μικροοργανισμοί κοντά στην επιφάνεια της λίμνης ΒΟΣΤΟΚ.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ VIDEO … 1 , 2 , 3

thesecretrealtruth , dailymail , oeaf

Δεν υπάρχουν σχόλια :