Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Οι περισσότεροι γονείς παρακολουθούν τα παιδιά τους στο Facebook !!!



Έχουν στη διάθεσή τους μέχρι και τους κωδικούς τους.

Σύμφωνα με ένα νέο infographic που κυκλοφόρησε από την εταιρεία ερευνών αγοράς Lab42, οι γονείς προσπαθούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες για τα παιδιά τους μέσω του Facebook, με ένα ποσοστό της τάξεως του 43% να ελέγχει τα προφίλ τους καθημερινά.

Η μελέτη – η οποία διεξήχθη μεταξύ 500 χρηστών κοινωνικών δικτύων- διαπίστωσε ότι το 92% των γονέων είναι στο Facebook φίλοι με τα παιδιά τους (όλων των ηλικιών) και ο πιο συνηθισμένος λόγος<…>

που οι περισσότεροι στρέφονται στο δίκτυο είναι για να καταφέρουν να μάθουν περισσότερα για τις αλληλεπιδράσεις των παιδιών τους. Η ασφάλεια ήταν όπως φαίνεται ο κορυφαίος λόγος για την παρακολούθηση των προφίλ τους (40%), ακολουθούμενη από την απλή περιέργεια (15%).

Ωστόσο, το 55% των γονέων θέλει να σιγουρευτεί ότι δεν επηρεάζει τις ασχολίες των παιδιών του στο σχολείο, στο σπίτι και σε άλλες δραστηριότητες.

Άλλες κορυφαίες ανησυχίες περιλαμβάνουν το κατά πόσο ασχολούνται εκείνα με τους φίλους και την οικογένειά τους (45%), πιθανές συναντήσεις με αγνώστους (41%), τον εκφοβισμό των άλλων (17%) ή να είναι τα ίδια θύματα εκφοβισμού (16%). Ένα τεράστιο ποσοστό (72%) γονέων έχουν ακόμη και τους κωδικούς των παιδιών τους για το Facebook.

Από την άλλη όμως και τα ίδια τα παιδιά αλληλεπιδρούν με τα προφίλ των γονιών τους. Αναρτούν μηνύματα στους τοίχους τους (54%) και σχόλια στις φωτογραφίες (51%).

Για τα αναλυτικά στατιστικά σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις γονέα-παιδιού στο Facebook, δείτε το infographic παρακάτω:



secnews.gr , newsbeast.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :