Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Hackers μπορούν να αλλοιώσουν την καταμέτρηση κατανάλωσης ρεύματος!



Δύο Γερμανοί ερευνητές εκμεταλλεύτηκαν ευπάθειες ασφάλειας σε ένα έξυπνο σύστημα καταγραφής κατανάλωσης ρεύματος και αλλοίωσαν το μέγεθος της κατανάλωσης, υπέδειξαν προβλήματα που επηρεάζουν την ιδιωτικότητα και προσδιόρισαν τι είδους ταινίες είχαν δει οι καταναλωτές.

Οι δύο ερευνητές παρουσίασαν τις ευπάθειες με τη βοήθεια της γερμανικής εταιρείας ενέργειας ,Discovergy στο συνέδριο Chaos Computing που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο.

Επιπλέον μέσα από την έρευνα αποκαλύφθηκε ότι τα δεδομένα κατανάλωσης ενέργειας αποστέλλονταν μέσω ενός μη κρυπτογραφημένου καναλιού, καθώς η τεχνολογία SSL παρουσίαζε δυσλειτουργίες.

Οι ερευνητές υπέκλεψαν και αλλοίωσαν τα δεδομένα χρησιμοποιώντας το Fritzbox! και το WireShark [ MODEM ] και έστειλαν πίσω τα δεδομένα στην εταιρεία με αρνητικό ποσοστό ενεργειακής κατανάλωσης της τάξης των -106.610 kWh.

secnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.