Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Τα εργαλεία του φλερτ στα social media !!!!!!





Δυστυχώς ή ευτυχώς από μικρή μου άρεσε να παρατηρώ τον κόσμο γύρω μου. Επειδή πια δεν έχω αρκετό χρόνο να παρατηρώ τις συμπεριφορές των ανθρώπων live, το κάνω online και έχει την ίδια επιτυχία.

Παρατηρώ, μιλάω, ακούω και σχολιάζω με φίλους και φίλες για flirt που τους έχει τύχει ή έχουν κάνει, και γελάω γιατί όλα μου ακούγονται οικεία. Αυτά είναι τα εργαλεία του flirt στα social media…!

Στο πανεπιστήμιο η Μάρθα ( καλά να είναι ), βάφτισε τη μανία για παρατήρηση σε “στάσεις και συμπεριφορές”, μιας και έκανε κοινωνιολογία, με σύστησε στις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για να βρεθούμε εσκεμμένα , ή όχι σε κάποιο κοινό τόπο ( κοινή θεματική ενότητα ) και τότε το γλυκό έδεσε.

Παρατηρώ και βλέπω πως στα social media και στον τομέα flirt λίγο-πολύ όλοι χρησιμοποιούν με παρόμοιους τρόπους τα ίδια εργαλεία, άλλες φορές με επιτυχία και άλλες με μεγάλη, απόλυτη καταστροφή.



1.Poke, όπως λέμε “συγνώμη, μπορώ να καθίσω;”: Πετυχαίνεις γνώριμα ή όχι πρόσωπα στο facebook, δεν είστε φίλοι αλλά θες να τραβήξεις την προσοχή και για να μη συμπεριφερθείς σαν αρπαχτικό απ΄την αρχή, ρίχνεις ένα poke να δεις αν τσιμπήσει το δόλωμα. Επίσης, αν είστε φίλοι και τα καθημερινά like, comments, shares και posts έχουν χαθεί, κάνεις ένα poke για να ξανα-ζεστάνεις το κρύο φαγητό.

2. Foursquare = “να ‘ξερα που θα πάει, να εμφανιστώ και γώ…τυχαία!”: Το foursquare και το facebook places είναι το εργαλείο που απαντάει στο αγανακτησμένο ερώτημά σου “που να είναι τέτοια ώρα”. Κάνει check-in, το βλέπεις, ενημερώνεις την παρέα σου, φοράς τα καλά σου και κάνεις είσοδο στο ίδιο μέρος. Όταν συναντηθείτε, φοράς την χαζή φάτσα και λες “αυτό τώρα είναι τυχαίο;”.

3. Comments, likes, tweets = “σε έχω περικυκλώσει από παντού”: Ανεβάζει μια φωτογραφία και είσαι κολλημένος/η στην οθόνη να προλάβεις να κάνεις Like, συνεχίζεις με comment και μετά με private message. Είναι κάτι σαν τα προκαταρτικά. Κάνεις ατελείωτα refresh στο προφίλ του ατόμου που σε ενδιαφέρει και εξοργίζεσαι, γεμίζεις απορία ή τα καταπίνεις όλα, όταν άλλα πρόσωπα κάνουν τις ίδιες κινήσεις με σένα.

4. Chat, όπως λέμε..”να σε κεράσω ένα ποτό;”: Μόλις νιώσεις άνετα μεταφέρεις την συζήτησή σου από κοινή θέα σε chat. Αν είσαι πιο τολμηρός χαρακτήρας, chat-άρεις απ’την αρχή και “αν πιάσει, έπιασε”. Πολλοί είναι αυτοί που βρίσκουν την αφορμή σε μια μινι συζήτηση και για να μην εκτεθούν, μιλάνε μέσω chat. Καλό ή κακό, δεν θα το κρίνω, αλλά σε σχέση με τα προηγούμενα αυτοί που μιλάνε μέσω chat, προσπαθούν να είναι πιο άμεσοι/ες.

5. Search = “τελικά…έπρεπε να του/της μιλήσω”: Βγαίνεις, βλέπεις το ενδιαφερόμενο πρόσωπο και ντρέπεσαι να πας να γνωριστείς. Κοιτάς όλο το βράδυ, κάποιες φορές σου το ανταποδίδουν, άλλες όχι, αλλά δεν μιλάς. Ντρέπεσαι, δεν ξέρεις αν είναι ελεύθερη/ος, φοβάσαι μη σε στείλει πακέτο στη μαμά σου. Ξέρεις μόνο λίγα για το συγκεκριμένο πρόσωπο και πλακώνεσαι στο facebook και στο google να κάνεις search με κάθε δυνατό, λαντινικά, μικρά, μεγάλα, ch ή h, για να το βρείς. Ελπίζω να τα καταφέρεις!

Καλώς η κακώς όλα τα πιο πάνω και πολλά άλλα, τυχαίνουν ή τα κάνουν όλοι, σε μικρό η μεγάλο βαθμό.

Σημασία έχει να μπορείς να τα κάνεις live γιατί εκεί θα καταλήξει το παιχνίδι και αν δεν τα πας καλά [ εκεί ] τότε πολύ πιθανόν να σου δώσουν

“block”!




Σημείωση … Οι φωτογραφίες 2,3 συλλέχτηκαν με την επιμέλεια του admin από το GOOGLE [ δεν υπήρχαν στην αρχική δημοσίευση.]

secnews.gr , away.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :