Η Mozilla έχει εκφράσει την αντίθεσή της στην παρακολούθηση των χρηστών από τους διαφημιστές και είναι υπέρμαχος της εκστρατείας “do-not-track”, έχοντας αναλάβει την οργάνωση των δράσεων με τις ρυθμιστικές αρχές,τις πρότυπες ομάδες και οργανώσεις-παρατηρητές του απορρήτου στο διαδίκτυο.
Η κυκλοφορία του Collusion [ κατέβασε το , από εδώ ] είναι σε πειραματικό στάδιο προς το παρόν ,αλλά θα δίνει στους χρήστες του διαδικτύου πολύ καλύτερη εικόνα σχετικά με όσους παρακολουθούν τις κινήσεις τους.
Το νέο πρόσθετο θα παρουσιάζει, σε πραγματικό χρόνο, πώς αυτά τα δεδομένα αλληλεπιδρούν μεταξύ των επιχειρήσεων και άλλων παρατηρητών στο διαδίκτυο.
Το Collusion δημιουργείται υπό την αιγίδα του Ford Foundation.
secnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου