To Project Scarlett δεν περιλαμβάνει μόνο μια κονσόλα. Πρό-κειται για ένα ζευγάρι που περιλαμβάνει δύο συστήματα: το Anaconda που είναι η πραγματική, επόμενης γενιάς, κονσόλα με ισχυρό hardware και το Lockhart, ένα φθηνότερο σύστημα με λιγότερο ισχυρό hardware.
Από διάφορες πηγές αποκαλύφθηκαν τα χαρακτηριστικά των δύο αυτών συστημάτων στο WindowsCentral.
Το Navi GPU του Anaconda θα έχει ισχύ 12 TFLOPs, σχεδόν διπλάσια από το Xbox One X, με στόχο τα 60FPS 4K σε όλα τα παιχνίδια. Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα για 120FPS στα 1440p και 1080p.
Η κονσόλα θα διαθέτει μια δεξαμενή ενοποιημένης μνήμης 16GB GDDR6, εκ των οποίων τα 13GB θα διατίθενται στα παι-χνίδια και τα 3GB στο λειτουργικό σύστημα. Πρόκειται δηλαδή για 44% αύξηση στη διαθέσιμη μνήμη για τα παιχνίδια, σε σχέση με το Xbox One X.
Το Anaconda θα διαθέτει έναν επεξεργαστή 8-core/16-thread βασισμένο στην αρχιτεκτονική Zen 2 στα 7nm.
Το εξειδικευμένο SoC της κονσόλας αυτής βασίζεται στη "Flute" υλοποίηση της AMD που χαμηλώνει τον χρονισμό του chip στα 3,5GHz προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση ενέργειας και να βελτιωθεί η θερμική συμπεριφορά.
Οι developers δηλώνουν ότι ο νέος Zen 2 επεξεργαστής είναι η πιο σημαντική προσθήκη στις κονσόλες νέας γενιάς και θα προσφέρουν υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με τις λύσεις SSD που θα τους συνοδεύουν.
Το Lockhart είναι η εκδοχή με λιγότερο ισχυρά υποσυστήματα του Project Scarlett (και η πιο οικονομική). Η ισχύς του GPU θα είναι 4 TFLOPs, δηλαδή μικρότερη σε σχέση με το Xbox One X. Αν και αναμένεται να διαθέτει τον ίδιο επεξεργαστή με το Anaconda, θα έχει μικρότερη απόδοση ανά πυρήνα.
Σύμφωνα με αναφορές το Lockhart θα έχει πολύ λιγότερη μνήμη από το Anaconda, το πόσο όμως δεν διευκρινίζεται.
Το Lockhart θα στοχεύει στα 60FPS 1440p και θα είναι η οικονομική έκδοση του Anaconda. Ενδεχομένως να αντικατα-στήσει το Xbox One X, καθώς τα νέα εργαλεία για τους developers αντιμετωπίζουν συνεργατικά το hardware στο επίπεδο του λειτουργικού συστήματος και των υπόλοιπων εφαρμογών.
Για χαρακτηριστικά όπως το raytracing, οι developers θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το νέο API στην Xbox SDK πλατ-φόρμα, ώστε να βελτιστοποιήσουν τα παιχνίδια με τα νέα εφέ για τα physics και τα lighting εφέ.
Είναι ασφαλές να περιμένουμε αρκετά από τα παλιότερα παιχνίδια για Xbox One να τρέχουν ακόμα καλύτερα στα συστήματα του Project Scarlett, αλλά τα νέα εντυπωσιακά εφέ και γραφικά θα απαιτούν τις κονσόλες νέας γενιάς.
Το Project Scarlett αναμένεται να μας δώσει τις πρώτες κονσόλες τα Χριστούγεννα του 2020 (την ίδια περίοδο που ανα-μένεται και το PS5).
{ Πατήστε το κάτωθι κομβίο }
freegr
Από διάφορες πηγές αποκαλύφθηκαν τα χαρακτηριστικά των δύο αυτών συστημάτων στο WindowsCentral.
Το Navi GPU του Anaconda θα έχει ισχύ 12 TFLOPs, σχεδόν διπλάσια από το Xbox One X, με στόχο τα 60FPS 4K σε όλα τα παιχνίδια. Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα για 120FPS στα 1440p και 1080p.
Η κονσόλα θα διαθέτει μια δεξαμενή ενοποιημένης μνήμης 16GB GDDR6, εκ των οποίων τα 13GB θα διατίθενται στα παι-χνίδια και τα 3GB στο λειτουργικό σύστημα. Πρόκειται δηλαδή για 44% αύξηση στη διαθέσιμη μνήμη για τα παιχνίδια, σε σχέση με το Xbox One X.
Το Anaconda θα διαθέτει έναν επεξεργαστή 8-core/16-thread βασισμένο στην αρχιτεκτονική Zen 2 στα 7nm.
Το εξειδικευμένο SoC της κονσόλας αυτής βασίζεται στη "Flute" υλοποίηση της AMD που χαμηλώνει τον χρονισμό του chip στα 3,5GHz προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση ενέργειας και να βελτιωθεί η θερμική συμπεριφορά.
Οι developers δηλώνουν ότι ο νέος Zen 2 επεξεργαστής είναι η πιο σημαντική προσθήκη στις κονσόλες νέας γενιάς και θα προσφέρουν υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με τις λύσεις SSD που θα τους συνοδεύουν.
Το Lockhart είναι η εκδοχή με λιγότερο ισχυρά υποσυστήματα του Project Scarlett (και η πιο οικονομική). Η ισχύς του GPU θα είναι 4 TFLOPs, δηλαδή μικρότερη σε σχέση με το Xbox One X. Αν και αναμένεται να διαθέτει τον ίδιο επεξεργαστή με το Anaconda, θα έχει μικρότερη απόδοση ανά πυρήνα.
Σύμφωνα με αναφορές το Lockhart θα έχει πολύ λιγότερη μνήμη από το Anaconda, το πόσο όμως δεν διευκρινίζεται.
Το Lockhart θα στοχεύει στα 60FPS 1440p και θα είναι η οικονομική έκδοση του Anaconda. Ενδεχομένως να αντικατα-στήσει το Xbox One X, καθώς τα νέα εργαλεία για τους developers αντιμετωπίζουν συνεργατικά το hardware στο επίπεδο του λειτουργικού συστήματος και των υπόλοιπων εφαρμογών.
Για χαρακτηριστικά όπως το raytracing, οι developers θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το νέο API στην Xbox SDK πλατ-φόρμα, ώστε να βελτιστοποιήσουν τα παιχνίδια με τα νέα εφέ για τα physics και τα lighting εφέ.
Είναι ασφαλές να περιμένουμε αρκετά από τα παλιότερα παιχνίδια για Xbox One να τρέχουν ακόμα καλύτερα στα συστήματα του Project Scarlett, αλλά τα νέα εντυπωσιακά εφέ και γραφικά θα απαιτούν τις κονσόλες νέας γενιάς.
Το Project Scarlett αναμένεται να μας δώσει τις πρώτες κονσόλες τα Χριστούγεννα του 2020 (την ίδια περίοδο που ανα-μένεται και το PS5).
Συνοψίζοντας ό,τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα
για τις επόμενες παιχνιδομηχανές της Microsoft...
{ Πατήστε το κάτωθι κομβίο }
freegr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου