Η καμπάνια ξεκίνησε με την ελπίδα ότι θα αποδείξει σε όσα κορίτσια έχασαν τα μαλλιά τους από τις χημειοθεραπείες για τον καρκίνο ή έχουν αλωπεκίαση ή γενικά έχουν χάσει τα μαλλιά τους λόγω κάποιας ασθένειας, ότι και χωρίς μαλλιά μπορείς να είσαι όμορφη. Η σελίδα έχει συγκεντρώσει ήδη 40.000 Likes.
Η σελίδα του Facebook , Beautiful and Bald Barbie! Let’s see if we can get it made, δημιουργήθηκε πριν τρείς εβδομάδες από τις Jane Bingham και Beckie Sypin.
Η σελίδα αναφέρει: ... “Θα θέλαμε να δούμε στην αγορά μια όμορφη και φαλακρή Barbie για να βοηθήσει τα νεαρά κορίτσια που πάσχουν από τριχόπτωση που οφείλεται σε θεραπείες για τον καρκίνο, την αλωπεκίαση ή την trichotillomania. Επίσης, για τα κορίτσια που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την απώλεια των μαλλιών της μητέρας τους από χημειοθεραπείες. Πολλά παιδιά έχουν κάποια δυσκολία στην αποδοχή της ασθένειας που μπορεί να έχει η μητέρα, η αδελφή, η θεία, ο παππούς/γιαγιά ή ο φίλος που ξαφνικά χάνει τα μαλλιά του.”
Η σελίδα στο Facebook έχει γίνει μια κοινότητα για τις γυναίκες με τριχόπτωση. Μέλη δημοσίευσαν φωτογραφίες του εαυτού τους, εκφράζοντας υπερηφάνεια για την φαλακρή ομορφιά τους.
Πιστεύετε ότι η δημιουργία μιας τέτοιας κούκλας θα βοηθούσε την ψυχολογία ενός παιδιού ή θα επιδείνωνε την κατάσταση;
secnews.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου