Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

“Bald Barbie”: Μια νέα καμπάνια του Facebook για καλό σκοπό!!!



Μια νέα σελίδα του Facebook έχει κλέψει το ενδιαφέρον χιλιάδων χρηστών. Η νέα σελίδα αφορά ένα αίτημα για τη δημιουργία μιας φαλακρής Barbie, προς την βιομηχανία παιχνιδιών “Mattel”.

Η καμπάνια ξεκίνησε με την ελπίδα ότι θα αποδείξει σε όσα κορίτσια έχασαν τα μαλλιά τους από τις χημειοθεραπείες για τον καρκίνο ή έχουν αλωπεκίαση ή γενικά έχουν χάσει τα μαλλιά τους λόγω κάποιας ασθένειας, ότι και χωρίς μαλλιά μπορείς να είσαι όμορφη. Η σελίδα έχει συγκεντρώσει ήδη 40.000 Likes.

Η σελίδα του Facebook , Beautiful and Bald Barbie! Let’s see if we can get it made, δημιουργήθηκε πριν τρείς εβδομάδες από τις Jane Bingham και Beckie Sypin.

Η σελίδα αναφέρει: ... “Θα θέλαμε να δούμε στην αγορά μια όμορφη και φαλακρή Barbie για να βοηθήσει τα νεαρά κορίτσια που πάσχουν από τριχόπτωση που οφείλεται σε θεραπείες για τον καρκίνο, την αλωπεκίαση ή την trichotillomania. Επίσης, για τα κορίτσια που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την απώλεια των μαλλιών της μητέρας τους από χημειοθεραπείες. Πολλά παιδιά έχουν κάποια δυσκολία στην αποδοχή της ασθένειας που μπορεί να έχει η μητέρα, η αδελφή, η θεία, ο παππούς/γιαγιά ή ο φίλος που ξαφνικά χάνει τα μαλλιά του.”

Η σελίδα στο Facebook έχει γίνει μια κοινότητα για τις γυναίκες με τριχόπτωση. Μέλη δημοσίευσαν φωτογραφίες του εαυτού τους, εκφράζοντας υπερηφάνεια για την φαλακρή ομορφιά τους.

Πιστεύετε ότι η δημιουργία μιας τέτοιας κούκλας θα βοηθούσε την ψυχολογία ενός παιδιού ή θα επιδείνωνε την κατάσταση;

secnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :