Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Κυβερνοεπίθεση θέτει εκτός λειτουργίας την ιστοσελίδα της Βουλής!



Σύμφωνα με ανώνυμη πληροφορία που έλαβε το SecNews , σήμερα Τετάρτη 15 του Φλεβαρη , υποστηρικτές της γνωστής ομάδα χακτιβιστών Anonymous στοχοποίησαν την ιστοσελίδα της Βουλής των Ελλήνων

Μετά τα πολλαπλά χτυπήματα πρίν απο μερικές ημέρες σε κυβερνητικές ιστοσελίδες, την επίθεση εναντίον της Εθνικής Τράπεζας αλλά και εναντίον της Δ.Ε.Η. είναι σαφές οτι το group χακτιβιστών πλέον κάθε μέρα, σε μια επίδειξη ισχύος, «καταρρίπτει» με «ηλεκτρονικά πυρά» οποιαδήποτε ιστοσελίδα στοχοποιεί.

Αυτή την στιγμή η ιστοσελίδα της Βουλής εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα ,το οποίο υποδεικνύει την επιτυχημένη κατανεμημένη δικτυακή επίθεση (Distributed Denial of Service) που δέχονται οι υποδομές του κοινοβουλίου από την ομάδα των χακτιβιστών:



Οι χακτιβιστές απέστειλαν και το ακόλουθο Screenshot που υποδηλώνει οτι η ιστοσελίδα της Βουλής αυτή την στιγμή δεν είναι προσβάσιμη από πουθενά λόγω της ισχυρής κυβερνοεπίθεσης που είναι σε εξέλιξη:


Είναι κοινή διαπίστωση αυτές τις ημέρες και όλοι συμφωνούν ότι είναι πρακτικά αδύνατο να ανταποκριθεί και να αποκρούσει μια οποιαδήποτε πληροφοριακή υποδομή τις οργανωμένες και στοχευμένες επιθέσεις των Anonymous μέσω των εξειδικευμένων εργαλείων που χρησιμοποιούν.

Ότι αντίμετρα και να εφαρμόζονται ανα πάσα στιγμή το οργανωμένο κίνημα των χακτιβιστών μπορεί να θέσει όπως διαπιστώνουμε οποιαδήποτε ιστοσελίδα εκτός λειτουργίας για όσο χρόνο επιθυμεί.

Στις 15/2/2012 και περί ώρα 23:44 , η ιστοσελίδα πλέον φαίνεται να ανταποκρίνεται κανονικά και να έχει επανέλθει σε ορθή λειτουργία.

secnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :