Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Το Ιράν ετοιμάζει το «Ίντερνετ του Αλλάχ»



Όπως φαίνεται, νέοι και αυστηρότεροι κανόνες επιβάλλονται στη χρήση του διαδικτύου στο Ιράν, με ελέγχους στα Ιnternet καφέ, ενώ γίνεται προετοιμασία για ένα εθνικό διαδίκτυο. Σύμφωνα με δημοσίευμα στο «Βήμα», το ιρανικό υπουργείο Πληροφοριών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας διεξάγει δοκιμές για τη δημιουργία ενός πανεθνικού διαδικτύου με σκοπό την αντικατάσταση των υπηρεσιών του παγκόσμιου ιστού.

Όσον αφορά τα Ιnternet καφέ, οι ιδιοκτήτες υποχρεούνται να ελέγχουν τις ταυτότητες των πελατών τους πριν τους επιτρέψουν να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο. Έτσι πρέπει ,να σημειώνουν το όνομα, το επίθετο, το όνομα πατρός, τον αριθμό ταυτότητας, τον ταχυδρομικό κώδικα και τον αριθμό τηλεφώνου του κάθε πελάτη.

Εκτός αυτών πρέπει να σημειώνουν την ημερομηνία και την ώρα χρήσης του διαδικτύου, τη διεύθυνση IP καθώς και τις διευθύνσεις των ιστοσελίδων που επισκέφθηκε.

Όπως έγραψε η προοδευτική εφημερίδα Roozegar, η οποία άρχισε πρόσφατα να επανακυκλοφορεί, το τελευταίο διάστημα αρκετοί Ιρανοί χρήστες του διαδικτύου διαπιστώνουν χαμηλές ταχύτητες στο διαδίκτυο. Αυτό, σύμφωνα με την εφημερίδα, οφείλεται στις δοκιμές για τη λειτουργία του εθνικού δικτύου.

Αν τελικά λειτουργήσει αυτό το εθνικό διαδίκτυο, τότε το Ιnternet εντός της χώρας θα είναι ένα εσωτερικό δίκτυο, με έλεγχο των ιστοσελίδων, ενώ η επίσκεψη σε αυτές θα προϋποθέτει έγκριση.

«Οι χρήστες εκτός Ιράν χρειάζονται επίσης άδεια προκειμένου να επισκεφθούν ιστοσελίδες με έδρα το Ιράν», συνεχίζει το δημοσίευμα της Roozegar. Εδώ και αρκετά χρόνια οι ιρανικές Αρχές αναφέρουν ότι η χώρα θα πρέπει να αποκτήσει ένα παράλληλο δίκτυο που θα ακολουθεί τις ισλαμικές αξίες και θα προσφέρει τις «κατάλληλες» υπηρεσίες.

Τα σχέδια για το «χαλάλ» (σύννομο) διαδίκτυο ανακοινώθηκαν από έναν ανώτερο αξιωματούχο του καθεστώτος τον περασμένο Απρίλιο. «Παρά τα όσα πιστεύουν άλλοι, το Ιράν δεν δημιουργεί το εσωτερικό δίκτυο με κύριο σκοπό την αντικατάσταση του διαδικτύου, αλλά για την προστασία των δικών του στρατιωτικών, τραπεζικών και ευαίσθητων δεδομένων από τον έξω κόσμο» δήλωσε Ιρανός ειδικός σε θέματα πληροφορικής στον Guardian.

secnews.gr , akous.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :