Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Η τηλεόραση πλέον «ακούει» και «βλέπει»!



Το ρεύμα της αέναης τεχνολογικής εξέλιξης έρχεται να συμπαρασύρει και τη συμβατική τεχνολογία της τηλεόρασης, η οποία σε λίγα χρόνια θα έχει μεταμορφωθεί. Κατά βάση, θα έχει γίνει πιο έξυπνη και πιο ομιλητική!

Η νέα τάση -οι θεατές να μιλάνε στις τηλεοράσεις και αυτές να ακούνε- προδιαγράφεται σαφώς στη διεθνή ηλεκτρονική έκθεση CES 2012 στο Λας Βέγκας.

Ήδη η κορεατική Samsung, που έχει τις μεγαλύτερες πωλήσεις τηλεοράσεων στον κόσμο ,( πουλά μια τηλεόραση ανά δευτερόλεπτο διεθνώς ), παρουσίασε το πρωτοποριακό μοντέλο ES8000 με οθόνη LED, η οποία -εκτός από τη σύνδεση στο διαδίκτυο με ό,τι αυτό σημαίνει- διαθέτει σωρεία πρόσθετων «έξυπνων» χαρακτηριστικών, όπως τη δυνατότητα, μέσω ειδικής θύρας, να ανανεώνεται κάθε χρόνο και να βελτιώνει τις επιδόσεις της.

Με τον τρόπο αυτό, καθησυχάζονται οι υποψήφιοι αγοραστές ότι η συσκευή τους δεν θα ξεπεραστεί σύντομα από τις εξελίξεις.

Οι «έξυπνες» τηλεοράσεις με σύνδεση στο διαδίκτυο πρωτοεμφανίστηκαν το 2008, όμως έως τώρα δεν είχαν μεγάλη εξάπλωση, επειδή το συμβατικό τηλεχειριστήριο δεν είναι κατάλληλο για πλοήγηση στο Ίντερνετ, όπως αντίθετα είναι το «ποντίκι» στους υπολογιστές.

Τώρα όμως που φαίνεται να αναπτύσσονται νέες τεχνολογίες διεπαφής ( interfaces ) των χρηστών-θεατών με τις τηλεοράσεις, χάρη και στην αξιοποίηση της σχετικής τεχνολογίας που έχει ήδη εφαρμοσθεί στις παιγνιδο-κονσόλες π.χ. Kinnect), η νέα γενιά «έξυπνων» τηλεοράσεων αναμένεται να πάρει τα πάνω της.

secnews.gr , nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :