Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Πιστεύετε Στους Εξωγήινους,Αν Όχι Το FBI Θα Σας Κάνει Να Αλλάξετε Γνώμη.



Πιστεύετε Στους Εξωγήινους,Αν Όχι Το FBI Θα Σας Κάνει Να Αλλάξετε Γνώμη, Γιατί Όχι Μόνο Πιστεύει, Αλλά Μας Τους Περιγράφει !!!

Στην σελίδα 22 διαβάστε: σε απλή μετάφραση: Μέρος των δίσκων μεταφέρει πληρώματα, η αποστολή τους είναι ειρηνική, οι επισκέπτες είναι ανθρώπινοι (εμφανισιακά), αλλά μεγαλύτεροι σε μέγεθος, δεν είναι άνθρωποι της γης, αλλά προέρχονται από τον δικό τους κόσμο.

Δεν προέρχονται από οποιονδήποτε πλανήτη αλλά από ένα αιθερικό πλανήτη και δεν γίνονται αντιληπτοί σε εμάς (βλέπε Σωκράτης Αικατερινίδης 1ος τόμος). Οι δίσκοι κατέχουν έναν τύπο ακτινοβολίας, ενέργειας, ή μια ακτίνα. Μπορούν να εξαφανιστούν έτσι άπλα από το όραμά μας, χωρίς κανένα ίχνος.

Η περιοχή από την όποια προέρχονται δεν είναι το αστρικό επίπεδο, άλλα αντιστοιχεί στο "Loka" η "Τalas"!!! Οι δίσκοι είναι σχήματος οβάλ και αποτελούνται από ένα ανθεκτικό στην θερμότητα μέταλλο ή κράμα που είναι ακόμα άγνωστο. Στο μπροστινό μέρος του δίσκου είναι ο πίνακας ελέγχου.

Το πίσω μέρος αποτελείται από μια ισχυρή συσκευή ενέργειας από την οποία μια δέσμη μπορεί να δημιουργηθεί!! (υπενθυμίζω ότι εγώ δεν λέω τίποτα..άπλα μεταφράζω την επίσημη ιστοσελίδα του FBI)!!! Τα σχόλια δικά σας.


Στον σύνδεσμο κάντε ΚΛΙΚ και μπείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του FBI, και διαβάστε την αναφορά για τα UFO.

thesecretrealtruth , astrikiprovoli

Δεν υπάρχουν σχόλια :