Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Η Microsoft αρχίζει να μιλά για την κυκλοφορία των Windows 8.



Μπορεί να απέχουμε αρκετά ακόμα από την τελική έκδοση των Windows 8, ωστόσο οι συζητήσεις σχετικά με την ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου λειτουργικού δίνουν και παίρνουν. Η πρώτη σχετική δήλωση από κορυφαίο στέλεχος της Microsoft είναι γεγονός.

Αν και η παρουσία της Microsoft στη CES 2012 ήταν μάλλον υποτονική, μια αναφορά της υπεύθυνης δημοσίων σχέσεων Janelle Poole τάραξε τα νερά. Η Poole ρωτήθηκε για την κυκλοφορία των Windows 8 και ,αρχικά απέφυγε να απαντήσει, στη συνέχεια όμως είπε το εξής:

“Λέμε σταθερά ότι υπάρχει νέα έκδοση των Windows κάθε τρία χρόνια και τον Οκτώβριο συμπληρώνονται τρία χρόνια από την κυκλοφορία των Windows 7. Νομίζω ότι αυτό είναι ένας καλός μπούσουλας”.

Ουσιαστικά, η Poole δεν είπε κάτι συγκλονιστικό, ούτε θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένο ότι τα Windows 8 θα κυκλοφορήσουν τον Οκτώβριο. Είναι, όμως, η πρώτη φορά που ένα κορυφαίο στέλεχος της Microsoft μιλά με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τα επόμενα Windows κι αυτό έχει τη δική του σημασία.

Η Microsoft θα δώσει στη δημοσιότητα την έκδοση beta μέσα στο Φεβρουάριο και η RTM ( Release To Manufacturing ) θα πρέπει να αναμένεται κάποια στιγμή τον Ιούνιο ή το αργότερο τον Ιούλιο.

secnews.gr , e-pcmag.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :