Η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει πλέον άμεσο αντίκτυπο στο σχεδιασμό και στην παραγωγή των προϊόντων, καθώς και στο περιβάλλον χρήσης των συσκευών.
Η LG αναγνωρίζει αυτήν τη δύναμη των καταναλωτών, καθώς η εμπειρία χρήσης (UX) αποτελεί βασικό παράγοντα αγοράς για τις διασυνδεδεμένες συσκευές.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρόσφατη ανακοίνωση της LG σχετικά με το νέο User Interface (UI) για τις νέες Android Ice Cream Sandwich συσκευές της, το Optimus UI 3.0.
To νέο UI της LG είναι εξοπλισμένο με μια σειρά ενισχυμένων βασικών χαρακτηριστικών, περιλαμβάνοντας το Quick Memo και μοναδικές λειτουργίες ξεκλειδώματος, ανάμεσα σε άλλα νέα χαρακτηριστικά, και λειτουργίες που στοχεύουν στηβελτίωση της εμπειρίας του LG smartphone.
Επιπλέον, η LG έχει σχεδιάσει μία νέα στρατηγική για τη Smart TV θέτοντας στο προσκήνιο την «έξυπνη» πλατφόρμα.
Πρόσφατα είναι τα παραδείγματα που επιβεβαιώνουν αυτή τη στρατηγική επιλογή της LG, όπως τοSmart TV Upgrader καθώς και οι συμφωνίες για συμμαχία με τη Sharp και τη Philips για τη δημιουργία μία κοινής παγκόσμιας πλατφόρμας, καθώς και με την Google και τη Disney.
Στόχος της LG είναι η ανάπτυξη λειτουργιών και εφαρμογών που επιτρέπουν την ακόμη ευκολότερη πρόσβαση σε υλικό υψηλού επιπέδου.
secnews.gr , Newpost.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου