Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Αυτοκίνητα «συνομιλούν» μέσω Wi-Fi και αποφεύγουν ατυχήματα !!



Αν και ο τίτλος ενδεχομένως να παραπέμπει στον διάσημο «Κιτ» του «Ιππότη της Ασφάλτου», η τεχνολογία που δοκιμάστηκε από το αμερικανικό υπουργείο Μεταφορών βρίσκεται ακόμα λίγο πίσω σε σχέση με το μαύρο όχημα του Michael Knight, καθώς τα αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν στους δρόμους του Αν Aρμπορ (Μίτσιγκαν) δεν μπορούσαν να «συζητήσουν» στα αλήθεια.

Ωστόσο, είχαν τη δυνατότητα να «μιλήσουν», όχι με τους οδηγούς τους, αλλά το ένα με το άλλο, χάρη σε μία νέα τεχνολογία ,παρεμφερή με το γνωστό Wi-fi, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα πρόκλησης ατυχημάτων.

Το συνολικό budget του προγράμματος Safety Pilot ανέρχεται στα 25 εκατομμύρια δολάρια, και μεγάλες εταιρείες του χώρου της αυτοκινητοβιομηχανίας όπως η Ford η General Motors η Honda, η Hyundai η Mercedes- Benz, η Nissan, η Toyota και η Volkswagen παρέχουν οχήματα, ενώ το πρόγραμμα διαχειρίζεται το UMTRI (το ινστιτούτο ερευνών μεταφοράς του πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν).

Τα αυτοκίνητα του προγράμματος είναι εφοδιασμένα με ένα ειδικό κιτ επικοινωνίας- το οποίο στην ουσία αποτελεί μία συσκευή που βασίζεται σε τεχνολογία παρόμοια με αυτή του Wi-fi- με άλλα αντίστοιχα εξοπλισμένα αυτοκίνητα, καθώς και με συγκεκριμένα σημεία της υποδομής μίας πόλης.

Ως εκ τούτου, έχουν «εικόνα» της κίνησης και των πιθανών κινδύνων, προειδοποιώντας τον οδηγό εάν κάποιο αυτοκίνητο πλησιάζει από κάποιο «τυφλό» σημείο, κάνει απότομες αλλαγές λωρίδας, φρενάρει απότομα και γενικότερα εάν παρατηρείται δραστηριότητα άλλων οχημάτων που μπορεί να έχει ατυχείς επιπτώσεις.

Οι φιλοδοξίες για το πρόγραμμα είναι πολύ μεγάλες, καθώς δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν πως πρόκειται για μία τεχνολογία η οποία στο μέλλον μπορεί να είναι εκ των ουκ άνευ του εξοπλισμού ενός σύγχρονου αυτοκινήτου.

Αν και ακόμα απαιτούνται πολλές δοκιμές για να φανεί πόσο αποτελεσματική είναι υπό τις συνθήκες του πραγματικού κόσμου, το 90% των οδηγών που συμμετείχαν στις δοκιμές δήλωσαν ικανοποιημένοι.

Σύμφωνα με κυβερνητικές εκτιμήσεις, το 80% των τροχαίων που δεν οφείλονται σε κάποιο σημαντικό πρόβλημα του οδηγού (αλκοόλ, ναρκωτικά κλπ) θα μπορούσαν να αποφευχθούν εάν η τεχνολογία αποδειχτεί αξιόπιστη.

Σε παρεμφερές πνεύμα κινούνται και οι έρευνες στις οποίες προβαίνουν εταιρείες όπως η Bosch και η Nissan, ωστόσο πρόκειται για συστήματα αισθητήρων που παρακολουθούν την περιοχή και τις κινήσεις γύρω από το όχημα, δεν επικοινωνούν με άλλα οχήματα.

Επίσης, η Volvo χρησιμοποιεί ασύρματη τεχνολογία για την ανάπτυξη ενός συστήματος «αυτομάτου πιλότου», που δίνει σε ένα ή παραπάνω αυτοκίνητα τη δυνατότητα να ακολουθήσουν μόνα τους ένα όχημα- «αρχηγό», σχηματίζοντας κονβόι και επιτρέποντας στον οδηγό να ξεκουραστεί κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.

secnews.gr , Naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :