Την δυνατότητα να «ρωτάτε» πράγματα τη μηχανή αναζήτησής σας και εκείνη να βρίσκει τις απαντήσεις και να σας ενημερώνει σχετικά στην σελίδα της αναζήτησης.
Όσοι από εσάς πραγματοποιείτε αναζητήσεις στα Αγγλικά, αλλά και σε άλλες 12 γλώσσες (όχι τα Ελληνικά) θα το έχετε διαπιστώσει.
Εχθές, κατά την διάρκεια του keynote ,που σήμανε την έναρξη του τριήμερου συνεδρίου για developers Google I/O, η Google ανακοίνωσε 2 πράγματα.
Πρώτον ότι το Knowledge Graph είναι διαθέσιμο σε 4 ακόμα γλώσσες (Πολωνικά, Τουρκικά, Παραδοσιακά και Μοντέρνα Κινεζικά), αλλά και κάτι δεύτερο. Τρομερά σημαντικό. Την φωνητική αναζήτηση μέσα από το desktop.
Με τη δυνατότητα αυτή η Google αλλάζει και πάλι την αναζήτηση όπως τη γνωρίζαμε. Όπως στο Google Now, τώρα και στον browser στο desktop σας μπορείτε να ρωτήσετε κάτι (στα Αγγλικά) και θα σας ακούσει.
Στο Google.com ( όχι, το .gr επαναλαμβάνουμε, ακόμα ) θα δείτε στην δεξιά μεριά του πεδίου αναζήτησης, το σήμα ενός μικροφώνου.
Αν το πατήσετε, θα βγει ένα τετράγωνο με την ένδειξη, “speak now”. Εμείς του είπαμε “Show me pictures of mount Everest” και το αποτέλεσμα (με την πρώτη προσπάθεια) ήταν αυτό:
Ο λόγος που το σημειώνουμε, δεν αφορά την ύπαρξη ψηφιακών βοηθών, όσο κι αν αυτό θα ήταν τρομερά χρηστικό, αν υπήρχε στη γλώσσα μας.
Το σημειώνουμε για να σας πούμε άλλη μία φορά πως, η Google αλλάζει τον τρόπο που λειτουργεί η αναζήτηση.
Πλέον, ο χρήστης, ρωτά για πληροφορίες και θα τις βρίσκει στη σελίδα της αναζήτησης. Δεν χρειάζεται να πηγαίνει σε μεμονωμένα site για να βρει αυτό που ζητά.
Αυτό σημαίνει αγαπητοί web masters πως οι κλασσικές έννοιες του Search Engine Optimization έχουν πεθάνει.
Η κατάταξη των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης θα γίνεται σύμφωνα με το ποια ιστοσελίδα παρέχει την πιο πλήρη πληροφορία για το θέμα που έχει αναζητήσει ο χρήστης. Όχι με το ποια και πόσα keywords έχει καταφέρει να «χωρέσει» στη σελίδα.
Και με την φωνητική αναζήτηση πια, θα είναι ολοένα και πιο σημαντικό να «πειστεί» ο χρήστης να αναζητήσει περισσότερα για την ερώτησή του, σε εξειδικευμένες ιστοσελίδες.
Άρα, θα σας είναι πολύ περισσότερο σημαντικό πια να εμφανίζεστε στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Και για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να παράγετε … Περιεχόμενο. Πληροφορία. Πληροφόρηση. Ανάλυση.
Η Google αλλάζει την αναζήτηση και κάποια στιγμή και το Ελληνικό διαδίκτυο, θα χρειαστεί να προσαρμοστεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου