Πράγματα που σε ενοχλούσαν και συνεχίζουν να σε ενοχλούν γιατί τα βλέπεις σχεδόν σε καθημερινή βάση. Παρακάτω θα διαβάσεις τις κατά σειρά πιο ενοχλητικές συμπεριφορές των φίλων μας στο Facebook.
Διπλά ονόματα, κάτι σαν Ανώνυμες Εταιρείες ( Α.Ε ).
Γνωρίζουμε ότι δεν είσαι μόνος στη ζωή σου εδώ και λίγο καιρό ή εδώ και κάποια χρόνια, αλλά αυτή η μανία δημιουργίας διπλών ονομάτων στο Facebook λες και πρόκειται για συντεχνία, για ανώνυμη εταιρεία, κινείται έξω από τα νερά αυτού του social network. ΔημήτρηςΜαρία, GiwrgosAggeliki, ΓιάνναΧρήστος.
Ο λογαριασμός σου στο Facebook είναι αυστηρά προσωπικός, γι αυτό και συνεχώς αναβαθμίζονται τα privacy settings. Αν έχεις όντως εταιρεία, φτιάξε ένα Facebook Page. Υπάρχει και αυτό.
Γονείς & Μωρά.
Είναι επίσης γνωστό ότι έκανες μαζί με το σύζυγο ένα, δύο όμορφα παιδιά. Το να ανεβάζεις καθημερινά στο Facebook σχεδόν ολόιδιες φωτογραφίες με τα μωρά σου, με τα γνωστά σχόλια από κάτω, είναι κάπως κουραστικό.
Επιπλέον, ρώτησε κανείς αυτά τα 2χρονα, 3χρονα αγγελούδια αν θέλουν να βγούνε φόρα στο Internet;
Δημοφιλή παιδιά από μηδέν ετών στο Facebook, όπως πολύ σωστά είχε αναπτύξει η Λυδία. Κατά τα άλλα, εκνευρίζεσαι αν σου φωτογραφίσει κάποιος τα παιδιά στον δρόμο. Άραγε, μήπως τελικά ζητάς μόνο την επιβράβευση;
Είμαι κομματικός υπάλληλος και το φωνάζω.
Εκεί που είχαμε συνηθίσει όμορφα post, εύστοχα τραγούδια από εσένα, ξαφνικά γεμίζεις το wall σου με τον κ. “Χ”, “Y” πολιτικό ηγέτη ενός Ελληνικού κόμματος, ενημερώνοντας για το που πήγε, τί έκανε, τί δήλωσε.
Το χειρότερο δε, είναι ότι συνοδεύεις τα post αυτά με πολιτικά συνθήματα που παραπέμπουν σε άλλες εποχές.
Φτιάξε ένα page και προσέλκυσε fans-ψηφοφόρους, γιατί τα μάτια μας έχουν ήδη κουραστεί πολύ από την πολιτική ζωή του τόπου.
Καλημέρες, Καληνύχτες… Καληνύχτα.
Αλήθεια, έχεις να πεις τίποτα παραπάνω από μια καλημέρα, μια καληνύχτα μαζί με 12, 13 likes από κάτω καθημερινά;
Aν όχι, τότε μπορείς να βρείς κάποια εφαρμογή που να κάνει “schedule” τις καλημέρες, τις καληνύχτες, θα είναι πολύ πιο εύκολο.
Marketing από το προφίλ σου.
Εδώ και 6 μήνες δουλεύεις 12ωρα σε μια καινούρια εταιρεία που προωθεί απορρυπαντικά και οδοντόκρεμες.
Δε χρειάζεται να γεμίζεις το wall με τις προσφορές του καταστήματος τονίζοντας πόσο “amazing” είναι.
Μπορείς να φτιάξεις μια page, αν δεν έχει ήδη η εταιρεία.
Ματαιοδοξία, Αυταρέσκεια.
Άλλαξες το κούρεμα, με γειά σου, αλλά το να ποστάρεις 37 φωτογραφίες που είναι σχεδόν ολόιδιες για να δείξεις τη νέα κόμμωση, είναι περιττό, κουραστικό.
Επίσης, το μόνο πράγμα που ανεβάζεις σε αυτό στο κοινωνικό δίκτυο είναι εικόνες-πόζες του εαυτού σου, πολλές φορές “ξαναζεσταμένες”, προκειμένου να αναθερμανθούν τα “likes” και να φθάσουν διψήφιο, τριψήφιο νούμερο, ανάλογα με τους στόχους σου.
Αν είσαι ικανοποιημένος με τον εαυτό σου, δεν έχεις ανάγκη από στόχους αυτού του είδους.
Status – Πυροτέχνημα.
Τα πυροτεχνήματα είναι γνωστά για τον ήχο και την εικόνα τους, έχοντας το μειονέκτημα ότι διαρκούν λίγο.
Πετάς ένα status-πυροτέχνημα, προκειμένου να ψαρέψεις ερωτήσεις τύπου “πώς, τί, πότε”, απλώς και μόνο για εσωτερική κατανάλωση.
Ψεύτικα Tags.
Το άτομο εκείνο θα ήθελες πάρα πολύ να είναι εκεί σε μια φωτογραφία από ένα party, στο bar που βγήκες να διασκεδάσεις με την παρέα σου, αυτό όμως δε σημαίνει ότι χρειάζεται να τον κάνεις tag σε μια φωτογραφία, σε ένα check in. Κυκλοφορούν φαντάσματα;
Αν όλα ή κάποια από τα παραπάνω ενοχλούν κι εσένα, αν είσαι κι εσύ δημιουργός των ανωτέρω, τότε βγάλε σήμερα το Troll που κατοικεί μέσα σου.
Σε πρώτη φάση θα ξεκουράσεις τα μάτια των αγαπημένων φίλων σου στο Facebook, για όσο καιρό τους έχεις ακόμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου