Ένα νέο χαρακτηριστικό στη δόμηση των διαφημίσεων στη σελίδα του Facebook είναι έτοιμο να δημοσιευτεί μέχρι τέλος Νοεμβρίου.
Πλέον θα υπάρχει η δυνατότητα να στοχεύουμε τις διαφημίσεις μας χρησιμοποιώντας τις επαφές του email μας. Έτσι θα μπορούμε να ενημερώνουμε πελάτες μας για προσφορές της επιχείρησής μας και όχι μόνο.
Επιπλέον το εργαλείο μας επιτρέπει να αποκλείουμε πελάτες εάν ο στόχος μας είναι να αποκτήσουμε νέους.
Το χαρακτηριστικό αυτό είναι ήδη διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό διαφημιστών στις ΗΠΑ με στόχο την παγκόσμια εξάπλωσή του μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου