Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Greg Marra: αποφασίζει
τι θα διαβάζουμε στο Facebook !!!



Σε ηλικία 26 ετών ο Greg Marra είναι ένα από τα πρόσωπα με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο, σύμφωνα με τους New York Times.

Τι κάνει; Πιλοτάρει τον αλγόριθμο που επιλέγει τα άρθρα που έχουν δημοσιευτεί στο facebook και αποφασίζει για την τύχη τους.

Όλα άρχισαν όταν το 2012 ο Greg Marra ανέβασε στο twitter ένα ψεύτικο προφίλ αυτόματο, το @Trackgirl, που ήταν η ιδανική φίλη των ανθρώπων που λατρεύουν το τζόκινγκ.

Αυτή η γυναίκα αλλελεπιδρούσε με τους φίλους της στο ίντερνετ, ανέβασε ποστ και σχολίαζε τα γεγονότα που είχαν να κάνουν με το τζόκινγκ. Γρήγορα απέκτησε followers αλλά όλοι αυτοί αγνοούσαν ότι πρόκειται στην πραγματικότητα για ένα ρομπότ.

Αυτή η εμπειρία έκανε τον Greg Marra διάσημο μέσα από ένα άρθρο στο περιοδικό Wired το οποίο είναι πολύ έγκυρο στις ΗΠΑ για θέματα τεχνολογίας.

Αμέσως, αυτό το νεαρό αγόρι, το οποίο δούλευε στην Google, έχει πάθος με τα ρομπότ και δηλώνει ότι του αρέσει να δημιουργεί πράγματα που ζωντανεύουν από μόνα τους, προσελήφθη από τον Μαρκ Ζούκεμπεργκ στο facebook.

Αποφασίζει για τα άρθρα που διαβάζουμε

Ένα μήνα αργότερα αυτός ο πτυχιούχος του Olin College, μιας διάσημης σχολής μηχανικών κοντά στη Βοστόνη από όπου κατάγεται έγινε επικεφαλής προϊόντων newsfeed της Facebook. Η δουλειά του;

Να εργάζεται πάνω στον αλγόριθμο που αποφασίζει ποια άρθρα θα βρίσκονται ψηλά στην επικαιρότητα.

Αν ο καθένας από μας έχει πρόσβαση σε χιλιάδες ποστ στο facebook καθημερινά, το ίδιο το facebook του προτείνει περίπου 300, τα οποία είναι ταξινομημένα σε κάποια σειρά.

Σε ηλικία 26 ετών ο Greg Marra έχει στα χέρια του τη δυνατότητα να αλλάξει αυτό που βλέπουν στη σελίδα τους τα περίπου 1,3 δις μέλη του facebook. Αυτό τον κάνει έναν από τους ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή, σύμφωνα με τους New York Times.

Εχει τρομερή επιρροή ειδικά στην Αμερική, όπου το 20% της κυκλοφορίας των ενημερωτικών σάιτ προέρχεται από το facebook, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας SimpleReach. Αυτή τη στιγμή το 30% των ενήλικων αμερικανών χρησιμοποιούν το facebook για να ενημερωθούν σε θέματα επικαιρότητας.

Ετσι το facebook έγινε μια από τις κεντρικές πύλες ειδήσεων

Τα αμερικανικά μίντια εξαρτώνται λοιπόν όλο και περισσότερο από τον αλγόριθμο του Greg Marra, τόσο για την επισκεψιμότητα όσο και για τα έσοδα.

«Πριν από 15 χρόνια η Google άλλαξε τη δημοσιογραφία εισάγοντας την τεχνική του refercement. Σήμερα, είναι οι παράμετροι του facebook που αλλάζουν πάλι τη δημοσιογραφία.

Αυτό που βλέπουμε είναι ότι το facebook μας επέτρεψε να κερδίσουμε τρομερή επισκεψιμότητα και να προσεγγίσουμε αναγνώστες που δεν θα μπορούσαμε αλλιώς να προσεγγίσουμε» αναφέρει ο Justin Green, ειδικός στα social media για την εφημερίδα Washington Examiner.


Δεν υπάρχουν σχόλια :