Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Πιο ώριμοι δηλώνουν οι χρήστες του διαδικτύου για τα social media !!!



Έρευνα για τα social media και το digital marketing !!!!!

Η έρευνα διεξάγεται για 6η συνεχόμενη χρόνια και στόχος της είναι η καταγραφή του τρόπου χρήσης των social media και των υπολοίπων εργαλείων digital marketing, από τους χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα.


Ολοκληρώθηκε η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν- ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα social media και το digital marketing,

...με τους χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα να δηλώνουν πιο ώριμοι και συνειδητοποιημένοι σε ό,τι αφορά τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των σχετικών εργαλείων digital marketing από επιχειρήσεις.

Η έρευνα διεξάγεται για 6η συνεχόμενη χρόνια και στόχος της είναι η καταγραφή του τρόπου χρήσης των social media και των υπολοίπων εργαλείων digital marketing, από τους χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα.

Τρεις είναι οι άξονες στους οποίους συγκεντρώθηκαν απαντήσεις από τους 1.200 Internet users που συμμετείχαν στην έρευνα:

•► χρήση social media (Facebook, Youtube, Twitter)
•► χρήση μηχανών αναζήτησης
•► ανταπόκριση σε ενέργειες e-mail marketing

Σε ό,τι αφορά τη χρήση των social media, το κινητό εξελίσσεται πλέον στο κύριο μέσο πρόσβασης, αφού το 62% των χρηστών δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν καθημερινά το Facebook μέσω της εφαρμογής που έχουν εγκαταστήσει στην κινητή τους συσκευή, ενώ μόνο το 53% μέσω του web.

Ένας στους δύο χρήστες δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί απλώς για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις κινήσεις των φίλων του.

Το υπόλοιπο 50% δηλώνει ότι οι κινήσεις τις οποίες κάνει κατά την χρήση του Facebook για την αλληλεπίδραση με τους υπόλοιπους φίλους του είναι: like (58%), μηνύματα (54%), κοινοποιήσεις (20%), ενώ μόνο το 8% δηλώνει ότι «ανεβάζει» φωτογραφία και τοποθετεί ετικέτες σε προϊόντα.

Στην έρευνα, αρχίζει να προδιαγράφεται μια αναδυόμενη τάση όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών του μέσου με τις επιχειρήσεις: Like σε σελίδες με εμπορικό περιεχόμενο (19%), like σε σελίδες εταιρειών και προϊόντων (12% και 8% αντίστοιχα).

Οι χρήστες δηλώνουν πιο ώριμοι ως προς την χρήση του μέσου και οι πιο σημαντικές ανησυχίες που έχουν είναι η αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνουν (45%) και η χρησιμότητα του χρόνου που δαπανούν κατά την χρήση του μέσου (23%), ποσοστά τα οποία έχουν αυξηθεί αισθητά σε σχέση με την περσινή έρευνα.

Το επόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με έντονη χρήση, είναι το Υoutube. Οι χρήστες δηλώνουν ως βασική ενέργεια την ακρόαση μουσικής (92%).

Η έρευνα διαπιστώνει ότι ένα ποσοστό 67% δηλώνει ότι προσπερνά τις διαφημίσεις. Σημαντικό κρίνεται τέλος το ποσοστό συνδυασμού της χρήσης του Υoutube με το Facebook: το 41% δηλώνει ότι ψάχνει βίντεο στο Υoutube, προκειμένου να τα αναρτήσει στο Facebook.

Τέλος, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο φαίνεται να κερδίζει έδαφος είναι το Twitter. Ένας στους τέσσερις χρήστες του internet δηλώνουν ότι παρακολουθούν τις εξελίξεις μέσω του συγκεκριμένου μέσου.

Χρήση μηχανών αναζήτησης

Οι χρήστες του ίντερνετ δηλώνουν εξοικειωμένοι με την χρήση των μηχανών αναζήτησης, αφού οκτώ στους δέκα αναφέρουν ότι επισκέπτονται συχνά τα οργανικά αποτελέσματα των αναζητήσεων, κάτι που δικαιολογεί την έμφαση που δίνουν οι επιχειρήσεις σε τεχνικές SEO.

Παράλληλα αναδεικνύεται σταδιακά η σημασία των «banner-ads» αφού ένας στους 10 επισκέπτεται συχνά τις διαφημίσεις των μηχανών αναζήτησης.

Ανταπόκριση σε ενέργειες e-mail marketing

Η έρευνα καταγράφει την σημασία του e-mail ως ουσιαστικό εργαλείο στην ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Τρεις στους δέκα χρήστες του διαδικτύου δηλώνει ότι δίνει το e-mail του συχνά προκειμένου να παραλαμβάνει newsletters και ένας στους τέσσερις ανοίγει συχνά τα e-mails τα οποία λαμβάνει.

Παράλληλα, 8% των χρηστών Internet δηλώνουν πως αγοράζουν συχνά με βάση τις διαφημίσεις που λαμβάνουν σε newsletters.


Δεν υπάρχουν σχόλια :