Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Προσωπικά δεδομένα στα "έξυπνα αυτοκίνητα": Ποιός θα τα χειρίζεται ???



Σε μείζον θέμα μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών και ασφαλιστικών εταιρειών αναδεικνύεται η διαχείριση των προσωπικών δεδομένων που συλλέγουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα, δεδομένου ότι προσφέρουν πρόσβαση σε ιδιαιτέρως ευαίσθητες αλλά και πολύτιμες επιχειρησιακά, πληροφορίες.

Η εποχή που το αυτοκίνητο απλά μετέφερε κάποιον στον επιθυμητό προορισμό έχει περάσει προ πολλού. Πλέον πρόκειται για έναν σύγχρονο υπολογιστή, ο οποίος συλλέγει συνεχώς δεδομένα χάρη στους αισθητήρες και τα συστήματα πλοήγησης που διαθέτει, ανεξάρτητα εάν βρίσκεται σε κίνηση ή όχι.

Πληροφορίες όπως η τοποθεσία του οχήματος ή το τι κάνει ο οδηγός, δηλαδή αν και πότε επιταχύνει, φρενάρει, σταματάει, όλα καταγράφονται από το αυτοκίνητο και στη συνέχεια αποστέλλονται στην κατασκευάστρια εταιρεία.

Όλα αυτά τα δεδομένα που αποθηκεύονται, πλάθουν ένα ξεκάθαρο προφίλ του οδηγού, το οποίο αξίζει πολλά χρήματα και μπορεί να αποδειχθεί χρυσωρυχείο όχι μόνο για τους κατασκευαστές, αλλά και για τους ασφαλιστές, τους ιδιοκτήτες χώρων στάθμευσης, τις εφαρμογές που βοηθούν στο να βρεθεί πάρκινγκ και άλλους παρόχους υπηρεσιών.

Το εύλογο ερώτημα λοιπόν που τίθεται είναι ποιος είναι ο αρμόδιος να έχει πρόσβαση σε αυτό τον τεράστιο όγκο ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, ο οποίος πρωτίστως, μπορεί να αποδειχτεί πολύτιμος σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων όταν έρχεται η ώρα να αποδοθούν οι ευθύνες στους εμπλεκόμενους οδηγούς.

Ο Joachim Müller, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Allianz στη Γερμανία, δήλωσε πως πρέπει να οριστεί ένας ανεξάρτητος διαχειριστής, τονίζοντας πως «είναι σημαντικό να μην έχουν αποκλειστική πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα ούτε η αυτοκινητοβιομηχανία, ούτε οι ασφαλιστές, ούτε οποιοσδήποτε άλλος ενδιαφερόμενος».

Επεσήμανε δε πως «στα αυτοματοποιημένα οχήματα πρέπει να είναι σαφές ποιος είναι υπεύθυνος για το ατύχημα, ο οδηγός ή η τεχνολογία».

Στην ισχύουσα σχετική νομοθεσία υπάρχουν ακόμα κάποια κενά, τα οποία πρέπει να καλυφθούν άμεσα, ειδικά εάν λάβουμε υπόψη μας πως από τον ερχόμενο Απρίλιο,

...όλα τα νέα αυτοκίνητα, τα οποία πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, θα πρέπει να διαθέτουν το σύστημα eCall – το λογισμικό που σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, δηλαδή σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος θα ενεργοποιείται αυτόματα ειδοποιώντας άμεσα τις υπηρεσίες βοηθείας.

Προκειμένου, να λειτουργήσει η εν λόγω τεχνολογία, θα πρέπει να συγκεντρώνει πλήθος δεδομένων, όπως την ακριβή τοποθεσία του οχήματος, τον χρόνο του ατυχήματος, τον αριθμό των επιβατών, τον τύπο του οχήματος και τον τύπο του καυσίμου.

Όλα τα παραπάνω είναι αναμενόμενο να προσελκύσουν το ενδιαφέρον πολλών επιχειρήσεων με αποτέλεσμα να ανοίγει ο «ασκός του Αιόλου» για το που αρχίζει και που τελειώνει η προστασία της ιδιωτικής ζωής ενός ατόμου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :