Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Πού έβαζαν κάποτε οι καλλιτέχνες
αμπελόφυλλα (και όχι φύλλα συκής) ???



Τα αμπελόφυλλα μπορεί να καταναλώνονται από αρχαιοτάτων χρόνων λόγω της νοστιμιάς τους και της υψηλής διατροφικής τους αξίας, αλλά κάποιες εποχές χρησίμευσαν και ως καλυπτικά απόκρυφων σημείων σε έργα τέχνης.

Όπως ο Αδάμ και η Εύα

Πολλοί καλλιτέχνες των περασμένων αιώνων χρησιμοποίησαν κατά κόρον το αμπελόφυλλο (και όχι το φύλλο συκής) ως πέπλο σεμνότητας, για να καλύψουν τα γεννητικά όργανα των γυμνών αγαλμάτων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το έργο Αφροδίτη και Άδωνις του Ιταλού γλύπτη Αντόνιο Κανόβα – 1794 (φωτό).

«Αδάμ και Εύα» της Suzanne Valadon (1909)

Κυρίως την εποχή της ιταλικής Αναγέννησης – βάσει διαταγής του συμβουλίου της Καθολικής Εκκλησίας – αμπελόφυλλα τοποθετήθηκαν στα απόκρυφα σημεία γυμνών αγαλμάτων που κοσμούσαν το Βατικανό.

Οι θρησκευτικοί αξιωματούχοι θεώρησαν πως ήταν αρκετό να σκεπαστούν μόνο τα γεννητικά όργανα των αγαλμάτων με φύλλα, με τον ίδιο τρόπο που το έκαναν ο Αδάμ και η Εύα.

Επίσης αμπελόφυλλα χρησιμοποίησαν και αρκετοί διάσημοι ζωγράφοι σε έργα τους που απεικόνιζαν τους πρωτόπλαστους, για να κρύψουν τα προκλητικά σημεία.

Ο (αμπελοφυλλο)στεφανωμένος Βάκχος

«Έφηβος Βάκχος» του Καραβάτζιο

Πάντως, η πιο χαρακτηριστική καλλιτεχνική απεικόνιση με φύλλα της αμπέλου παραμένει αυτή του Βάκχου στεφανωμένου με αμπελόφυλλα στο έργο Έφηβος Βάκχος του μεγάλου Ιταλού ζωγράφου Καραβάτζιο.

Και σε ιατρικά βιβλία

Με φύλλο αμπέλου στα απόκρυφα σημεία απεικονίζονταν επίσης γυμνοί ασθενείς σε ιατρικά βιβλία του 19ου αιώνα.


bimag.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :