Η Google δεν είναι διατεθειμένη να μπει στο στόχαστρο αφήνοντας ανεξέλεγκτες της διαφημίσεις πολιτικού περιεχομένου που θα γεμίσουν τον τόπο μέσα στο 2019 λόγω των επερχόμενων Ευρωεκλογών (Μάιος 2019).
Η εταιρεία είναι αποφασισμένη να προσφέρει τουλάχιστον αξιοπιστία στους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, λαμβάνοντας κάποια μέτρα που θα προστατεύσουν και τις καμπάνιες των υποψηφίων.
Το πρώτο από αυτά είναι η δυνατότητα για τους ψηφοφόρους να έχουν πρόσβαση στις ειδήσεις που αφορούν τους υποψηφίους που θέλουν να παρακολουθήσουν ή/και ενδεχομένως να ψηφίσουν.
Από πληροφορίες σχετικά με τα πρόσωπα μέχρι τις θέσεις των κάλπεων και οδηγίες μετάβασης σε αυτές μέσω της υπηρεσίας Google Maps.
Το επόμενο είναι η διαφάνεια σε ό,τι αφορά τους χορηγούς του κάθε υποψηφίου.
Για παράδειγμα, θα βλέπεις μια πολιτική διαφήμιση και θα μπορείς εύκολα να μάθεις ποιος έχει πληρώσει για αυτήν, πόσα και σε ποιο κοινό απευθύνεται, ενώ θα ζητά από τους διαφημιζόμενους να πιστοποιούν την ταυτότητα τους.
Τέλος, η Google θέλει να προστατεύσει τις καμπάνιες από τις κακοτοπιές της online παρουσίας τους, προσφέροντας προσωπικό για την ψηφιακή εκπαίδευση των εργαζομένων σε αυτές.
Σε αυτά περιλαμβάνεται εκπαίδευση επάνω στο Advanced Protection Program για την προστασία των προσωπικών λογαριασμών τους και στο Project Shield για προστασία των ιστοσελίδων τους από επιθέσεις DDoS.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου