Η AMD είναι μια από τις εταιρίες που στρέφεται αρκετά συχνά στο ανοικτό λογισμικό δίνοντας στους game developers πλήρη πρόσβαση σε μερικές από τις ιδέες και τεχνολογίες της.
Αναφορές δείχνουν πως η AMD ίσως έχει βλέψεις για βελτιστοποίηση μιας εκ των υπαρχουσών τεχνικών antialiasing για καλύτερα αποτελέσματα, ισάξια με το NVIDIA DLSS στο οποία φαίνεται πως 'δε θεωρεί ότι είναι η καλύτερη λύση'.
Αυτό έρχεται δια στόματος του Sasa Marinkovic ο οποίος δήλωσε σε media πως "τεχνικές όπως το SMAA (Enhanced Subpixel Morphological Antialiasing) και το Temporal Antialiasing (TAA) σε ένα 'ανοικτό' περιβάλλον θα μπορούν να ενσωματωθούν σε πολλά παιχνίδια και θα τρέχουν αρκετά καλά σε κάρτες γραφικών όπως η Radeon VII."
Παραθέτοντας αυτά τα στοιχεία ο Adam Kozak, GPU Marketing στην AMD δήλωσε πως αποτελέσματα όπως αυτά του DLSS μπορούν να αποτυπωθούν με την αξιοποίηση των GPGPU δυνατοτήτων της κάρτας γραφικών, πάντα μιλώντας για τη πιο πρόσφατη Radeon VII, κάτι στο οποίο φαίνεται να συμφωνούν αρκετοί εκπρόσωποι της εταιρίας.
Μια πιο ανοικτή προσέγγιση στο θέμα του antialiasing σίγουρα θα φέρει και την AMD σε πλεονεκτική θέση όμως για την ώρα, λαμβάνοντας υπόψιν ότι έχουμε μόνο μια high end υλοποίηση διαθέσιμη στην αγορά, δε περιμένουμε κάτι νέο στο κομμάτι του accelerated antialiasing από πλευράς AMD, αλλά σίγουρα οι δηλώσεις αυτές αφήνουν να εννοηθεί πως η εταιρία εργάζεται επάνω σε μια πιθανή νέα τεχνική.
Αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για την ιστορία αυτού του φίλτρου, μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο μας από το μακρινό 2014 εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου