Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

Πως τα σούπερ μάρκετ σας προδιαθέτουν
να ξοδέψετε περισσότερα !!!



Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι μπαίνοντας σε ένα super market η διαρρύθμιση των προϊόντων μπορεί να μην είναι τυχαία;

Αν σας έχει περάσει από το μυαλό κάτι τέτοιο, ίσως να μην είστε και τόσο παράλογοι, αρκεί να διαβάστε το σημερινό μας άρθρο που συνέταξε η ομάδα του votanonkipos.gr και ασχολείται με τις επτά «παγίδες» που παρατηρήσαμε σε όλα σχεδόν τα super market και μας προδιαθέτουν να αγοράσουμε περισσότερα προϊόντα, από ότι πραγματικά χρειαζόμαστε.

► 1 ► Μπαίνοντας στα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ της χώρας, διαπιστώνει κάποιος ότι τα ράφια με τα φρούτα και λαχανικά βρίσκονται συνήθως στην είσοδο, αυτό συμβαίνει διότι το πράσινο χρώμα των λαχανικών βοηθά τους καταναλωτές να ηρεμήσουν και να αποβάλουν το στρες, που έχει ως αποτέλεσμα να αισθάνονται οικεία και να μένουν περισσότερη ώρα μέσα, ώστε να μπορούν να αγοράζουν ακόμη περισσότερα.

► 2 ► Επίσης θα έχετε παρατηρήσει ότι τα είδη πρώτης ανάγκης που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση (ο λόγος γίνεται για τροφές που αγοράζουμε πιο συχνά όπως τα γαλακτοκομικά), τοποθετούνται στο βάθος του καταστήματος ώστε να διανύσουμε όσο γίνεται περισσότερους διαδρόμους και να βλέπουμε περισσότερα προϊόντα με αποτέλεσμα να μπαίνουμε στον πειρασμό να αγοράζουμε περισσότερα.

► 3 ► Τα μεγάλου μεγέθους καρότσια που χρησιμοποιούνται σε πολλά σούπερ μάρκετ μας δίνουν την αίσθηση ότι αγοράσαμε λίγα, αφού ακόμα και αν έχουμε βάλει αρκετά προϊόντα, αυτό θα φαίνεται άδειο και θα έχουμε την αίσθηση ότι δεν έχουμε κάνει υπερκατανάλωση.

► 4 ► Πολλές φορές βλέπετε διαφημιστικές προώθησης δωρεάν δοκιμής τυριών, χυμών ή αλλαντικών και διάφορων τροφίμων, αυτό γίνεται γιατί σε πολλούς καταναλωτές δημιουργείτε το αίσθημα ότι πρέπει να αγοράσουν από το συγκεκριμένο προϊόν αφού το δοκιμάσουν.

► 5 ► Στο ύψος των ματιών τοποθετούνται συνήθως τα ακριβότερα προϊόντα και αυτό γιατί σε σχέση με αλλά που βρίσκονται σε κατώτερα ράφια, έχουν περισσότερες πιθανότητες να τα επιλέξουμε.

► 6 ► Τιμές με διαφορά 1 λεπτού του ευρώ από τη στρογγυλοποίηση για ένα προϊόν, έλκουν περισσότερο τον καταναλωτή, έτσι για να δούμε ένα παράδειγμα αντί για 2 ευρώ στις περισσότερες των περιπτώσεων θα δείτε την τιμή 1,99Ευρώ γι’ αυτό και χρησιμοποιείται κατά κόρον η συγκεκριμένη τακτική.

► 7 ► Αφού κάνατε τα ψώνια σας και επιστρέφετε προς την έξοδο στα ταμεία, για να πληρώσετε, θα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν μικρά stands με προϊόντα, έτσι μέχρι να έρθει η σειρά σας θα υπάρχει αρκετός χρόνος για να κάνετε κάποια αγορά τις τελευταίας στιγμής.

Πότε ψωνίζουμε περισσότερα πράγματα;

Τι πρέπει να προσέχετε όταν πάτε για ψώνια στο σούπερ μάρκετ, ώστε να αγοράζετε πάντα τα απαραίτητα χωρίς να κάνετε υπερκατανάλωση.

Σίγουρα οι περισσότεροι θα το έχετε παρατηρήσει και μόνοι σας, όταν πάμε για ψώνια με άδειο στομάχι, τότε έχουμε την τάση να αγοράζουμε περισσότερα φαγώσιμα προϊόντα σε σχέση με αυτά που θέλαμε να πάρουμε από την αρχή. Εκτός από βιωματικό, έχουμε και αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε Αμερικανική επιστημονική εταιρία και κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα, κάνοντας τα σχετικά πειράματα.

Η μελέτη έδειξε ότι, συνηθίζουμε να δαπανούμε περισσότερα χρήματα όταν πάμε για ψώνια με άδειο στομάχι, γεμίζοντας το καλάθι μας με φαγώσιμα είδη. Επιβεβαιώνοντας για μια φορά ακόμη προηγούμενες έρευνες πάνω στο θέμα αυτό.

Η νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα και δημοσιεύθηκε στα «Πρακτικά Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών» (PNAS), με επικεφαλής την δρ. Άλισον Τζίνγκ Σου πραγματοποίησαν 5 διαφορετικά πειράματα με εθελοντές, έδειξε ότι αυτό συμβαίνει και με προϊόντα που δεν είναι φαγώσιμα.

Το αντικείμενο της έρευνας πραγματοποιήθηκε σε καταστήματα και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι: όταν κάποιος πάει πεινασμένος για να κάνει τις αγορές του, του ανοίγει και η όρεξη για περισσότερα ψώνια. Συνηθίζουμε υπό αυτές τις συνθήκες να δαπανάμε έως και 64% περισσότερα χρήματα.

Που οφείλεται αυτό;

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τις έρευνας, το στομάχι εκκρίνει την γρελίνη, μια ορμόνη που επιδρά στον εγκέφαλο με τέτοιον τρόπο που μας επηρεάζει να καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες και να θέλουμε μεγαλύτερες ποσότητες από αυτά που βλέπουμε γύρω μας.

Όπως είπε και η επικεφαλής καθηγήτρια: «Καλό θα είναι είναι χορτασμένος πριν πάει για τις αγορές του, αν δε θέλει να αγοράσει περιττά πράγμα που θα τον κάνουν να μετανιώσει εκ των υστέρων».

Αυτές ήταν οι παρατηρήσεις μας για τις επτά «παγίδες» των σούπερ μάρκετ, τι λέτε συμφωνείτε ή όχι;


votanonkipos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :