Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Πέμπτη 2 Μαΐου 2019

«Έξυπνα» συστήματα ασφαλείας υποχρεωτικά σε όλα τα οχήματα !!!


Από το πολύ κοντινό μας 2020 και έπειτα καθίσταται υποχρεωτική η χρήση μιας σειράς νέων τεχνολογιών ασφαλείας σε κάθε είδους όχημα που κυκλοφορεί στην Ευρώπη.

Πρώτος στόχος της εισαγωγής αυτών των νέων τεχνολογιών είναι βέβαια η προστασία οδηγών, επιβατών, πεζών και ποδηλατών. Δεύτερος στόχος είναι η προετοιμασία για τη σταδιακή μετάβαση στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.

Τα νέα συστήματα που θα πρέπει να διαθέτουν όλα τα οχήματα από το 2020 και έπειτα περιλαμβάνουν τον «έξυπνο» έλεγχο της ταχύτητας του οχήματος, την ασφαλή οπισθοπορεία με τη χρήση κάμερας ή ηλεκτρονικών αισθητήρων, τον καταγραφέα δεδομένων ατυχήματος, την έγκαιρη προειδοποίηση σε περίπτωση υπνηλίας του οδηγού και βέβαια την αποφυγή διάσπασης προσοχής (κυρίως από τηλεφωνικές κλήσεις).

Η υποχρεωτική χρήση των παραπάνω συστημάτων θα αφορά αυτοκίνητα, μικρά ή μεγάλα φορτηγά και φυσικά λεωφορεία. Ειδικότερα για αυτοκίνητα και μικρά φορτηγά υποχρεωτική καθίσταται από το 2022 η χρήση συστημάτων υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας, αλλά και προηγμένης πέδησης έκτακτης ανάγκης.

Ειδική μνεία γίνεται και στην απαίτηση για τη βελτίωση της άμεσης όρασης οδηγών φορτηγών και λεωφορείων και την εξάλειψη των «τυφλών» σημείων, ενώ τα μεγάλα οχήματα θα πρέπει να διαθέτουν συστήματα στο εμπρόσθιο τμήμα και τα πλευρικά τμήματα του οχήματος για τον εντοπισμό ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου και την ειδοποίηση του οδηγού για την παρουσία τους, ιδίως κατά τη στροφή.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπολογίζει ότι τα εν λόγω μέτρα θα βοηθήσουν να σωθούν πάνω από 25.000 ζωές και να αποφευχθούν τουλάχιστον 140.000 σοβαροί τραυματισμοί έως το 2038. Υπενθυμίζεται ότι μακροπρόθεσμος στόχος της ΕΕ είναι να προσεγγίσει τους μηδέν θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς έως το 2050 («Όραμα για μηδενικές απώλειες»).

Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, πέρα από την προστασία των χρηστών του ευρωπαϊκού οδικού δικτύου, τα νέα προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας θα βοηθήσουν τους οδηγούς να εξοικειωθούν σταδιακά με τη νέα υποβοήθηση της οδήγησης, δηλαδή αυτό που αποκαλούμε γενικά «αυτόνομη οδήγηση».

Ήδη, η Επιτροπή εξέδωσε νέους κανόνες, που επιταχύνουν την εγκατάσταση συνεργατικών ευφυών συστημάτων μεταφορών (C-ITS) στο οδικό δίκτυο της Ευρώπης.

Τα συστήματα C-ITS επιτρέπουν στα οχήματα να «επικοινωνούν» μεταξύ τους, με την οδική υποδομή και με τους λοιπούς χρήστες του οδικού δικτύου, για παράδειγμα, σχετικά με επικίνδυνες καταστάσεις, οδικά έργα και το χρονισμό των φωτεινών σηματοδοτών, καθιστώντας, ως εκ τούτου, τις οδικές μεταφορές ασφαλέστερες, καθαρότερες και αποδοτικότερες.


Δεν υπάρχουν σχόλια :