Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Το 86% των νέων θέλουν να γίνουν influencers !!!



Περίπου τα 3/4 των millennials { γενιά χιλιετίας } και της Gen Z στις ΗΠΑ όχι απλά εμπιστεύονται τους αγαπημένους τους celebrities όσον αφορά συμβουλές για προϊόντα και brands, αλλά θέλουν να τους μοιάσουν.

Σε ένα δείγμα 2.000 Αμερικανών ηλικίας από 13 έως 38 ετών, η έρευνα της Morning Consult δείχνει πως το 86% θα ανέβαζαν sponsored περιεχόμενο στα social media τους επί πληρωμή, ενώ το 54% θα ήθελαν να το κάνουν αυτό ως εργασία. Το 61% μάλιστα αποκαλύπτει πως κάνει posts για brands που τους αρέσει χωρίς κάποια πληρωμή. Πόσα χρήματα θα μπορούσαν να βγάλουν από αυτό;

Στις ΗΠΑ όπου είναι ανεπτυγμένο αυτό το μοντέλο, ένας “micro-influencer” με 15.000 followers θα μπορούσε να αποκομίζει $457 ανά post. Με 50.000 followers το ποσό ανεβαίνει στα $1.026, ενώ με 250.000 followers ακουμπά τα $3.766. Οι τιμές ποικίλουν από μερικές εκατοντάδες δολάρια μέχρι μερικές χιλιάδες δολάρια ανά καμπάνια.

Εξαρτάται από τους ακολούθους του influencer, το engagement του κοινού τους, πόσο εξειδικευμένο είναι το κοινό τους, την αξία παραγωγής της καμπάνιας και άλλα. – Claire Winegar, Digitas.

Σύμφωνα με έρευνα του 2019 από την eMarketer, το marketing των εταιριών βασισμένο σε influencers { ο όρος προέρχεται από το ρήμα influence, που σημαίνει “επηρεάζω” – άρα γενικά αυτό το άτομο ασκεί επιρροή γύρω του } γνωρίζει μεγάλη άνθηση, με το 31% των διευθυντών marketing να μετατοπίζει τις καμπάνιες των εταιριών τους από τα παραδοσιακά μέσα όπως τηλεόραση, σε influencers.

Η αγορά ψεύτικων followers είναι το πρόβλημα των εταιριών, καθώς τους κόστισε $1.3 δισεκατομμύρια το 2019. Άλλοι influencers προσποιούνται με ψεύτικα posts πως έχουν τη στήριξη εταιριών για να αυξήσουν το image τους στους followers και στους πιθανούς πελάτες τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια :