Περίπου τα 3/4 των millennials { γενιά χιλιετίας } και της Gen Z στις ΗΠΑ όχι απλά εμπιστεύονται τους αγαπημένους τους celebrities όσον αφορά συμβουλές για προϊόντα και brands, αλλά θέλουν να τους μοιάσουν.
Σε ένα δείγμα 2.000 Αμερικανών ηλικίας από 13 έως 38 ετών, η έρευνα της Morning Consult δείχνει πως το 86% θα ανέβαζαν sponsored περιεχόμενο στα social media τους επί πληρωμή, ενώ το 54% θα ήθελαν να το κάνουν αυτό ως εργασία. Το 61% μάλιστα αποκαλύπτει πως κάνει posts για brands που τους αρέσει χωρίς κάποια πληρωμή. Πόσα χρήματα θα μπορούσαν να βγάλουν από αυτό;
Στις ΗΠΑ όπου είναι ανεπτυγμένο αυτό το μοντέλο, ένας “micro-influencer” με 15.000 followers θα μπορούσε να αποκομίζει $457 ανά post. Με 50.000 followers το ποσό ανεβαίνει στα $1.026, ενώ με 250.000 followers ακουμπά τα $3.766. Οι τιμές ποικίλουν από μερικές εκατοντάδες δολάρια μέχρι μερικές χιλιάδες δολάρια ανά καμπάνια.
Εξαρτάται από τους ακολούθους του influencer, το engagement του κοινού τους, πόσο εξειδικευμένο είναι το κοινό τους, την αξία παραγωγής της καμπάνιας και άλλα. – Claire Winegar, Digitas.
Σύμφωνα με έρευνα του 2019 από την eMarketer, το marketing των εταιριών βασισμένο σε influencers { ο όρος προέρχεται από το ρήμα influence, που σημαίνει “επηρεάζω” – άρα γενικά αυτό το άτομο ασκεί επιρροή γύρω του } γνωρίζει μεγάλη άνθηση, με το 31% των διευθυντών marketing να μετατοπίζει τις καμπάνιες των εταιριών τους από τα παραδοσιακά μέσα όπως τηλεόραση, σε influencers.
Η αγορά ψεύτικων followers είναι το πρόβλημα των εταιριών, καθώς τους κόστισε $1.3 δισεκατομμύρια το 2019. Άλλοι influencers προσποιούνται με ψεύτικα posts πως έχουν τη στήριξη εταιριών για να αυξήσουν το image τους στους followers και στους πιθανούς πελάτες τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου