Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Αυξημένος ο τζίρος
του ηλεκτρονικού εμπορίου στην πανδημία !!!



Μετά την έλευση της Covid-19 το ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται να γνωρίζει άνθηση, σύμφωνα με σχετική έρευνα της Plushost.

H σχετική έρευνα έγινε με τη συμμετοχή 288 ηλεκτρονικών καταστημάτων, κατά την περίοδο από την 1 μέχρι και τις 7 Απριλίου. Τα στοιχεία μαρτυρούν ότι η επισκεψιμότητα σε ηλεκτρονικά καταστήματα εκτοξεύεται κατά 45% ενώ οι παραγγελίες online βλέπουν τον όγκο τους να μεταβάλλεται κατά +52,3%. Οι αγορές μέσω μεγάλων οθονών κάνουν ηχηρό come back (+50%), οι τηλεφωνικές παραγγελίες από κινητό ανακτούν το χαμένο έδαφος (+53%), ενώ διαπιστώνεται πρόσθεση νέων χρηστών κατά 61%.

Στα θετικά η επάρκεια των αγαθών, η εντυπωσιακή αύξηση του τζίρου των ηλεκτρονικών καταστημάτων και η θετική μεταβολή του μέσου όρου της παραγγελίας. Στα αρνητικά η αύξηση της εγκατάλειψης του καλαθιού, η διόγκωση του ποσοστού επιστροφών και χρεώσεων στα κανάλια προώθησης και οι δραματικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών.

Παρά το γεγονός ότι είναι πολύ νωρίς να εκτιμήσει κανείς το μέγεθος της μεγάλης αλλαγής που επέρχεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στελέχη της αγοράς σκιαγράφησαν με τις απαντήσεις τους μια πρώτη εικόνα, αποτυπώνοντας τη μεταστροφή των καταναλωτικών συνηθειών και τη δυναμική των ηλεκτρονικών αγοραστικών συμπεριφορών στο άμεσο μέλλον.

Από το σύνολο των 288 καταστημάτων το 23,4% (68) αφορούν στην Τεχνολογία, το 14,7% (42) στη Μόδα, Ένδυση, Υπόδηση, Αξεσουάρ, το 12,5% (36) σε άλλη κατηγορία, το 11,7% (34) στο Σπίτι – Κήπος, το 9,5% (28) στην κατηγορία Ομορφιά, Προσωπική Φροντίδα, Φαρμακείο, το 7,35% (21) στα Πολυκαταστήματα, το 5,1% (15) …

…στον Αθλητισμό – Hobby, το 3,68% (11) στα Τρόφιμα – Ποτά – Σούπερ Μάρκετ, ισόποσο ποσοστό και ισάριθμα καταστήματα στα Κοσμήματα – Ρολόγια, 2,9% (8) στον Επαγγελματικό Εξοπλισμό, 1,47% (4) στην κατηγορία Auto – Moto – Σκάφη, 1,47% (4) στα Βιβλία – Χαρτικά, 1,47% (4) στα Παιδικά – Βρεφικά και 0,74% (2) στην Ψυχαγωγία.

Ο περιορισμός της μετακίνησης των πολιτών επηρέασε αρχικά θετικά την επισκεψιμότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στους περισσότερους κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων διαπίστωσαν αύξηση της επισκεψιμότητάς τους μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων.

Ενθαρρυντικό είναι, το γεγονός ότι η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων πιστεύουν ότι η επόμενη μέρα μετά τον COVID-19 θα είναι θετική για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.

Τα social media αποτελούν ένα από τα βασικά κανάλια που τροφοδοτούν με επισκεψιμότητα τα ηλεκτρονικά καταστήματα οι εκπρόσωποι των οποίων δηλώνουν στην έρευνα της Plushost ότι αυξήθηκαν σημαντικά οι επισκέπτες κυρίως μέσω του Facebook.

Το email marketing, παρόλο που αποτελεί το πιο άμεσo μέσο επικοινωνίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων με τους πελάτες, η επισκεψιμότητα που φέρνει αυτή την περίοδο παραμένει στην πλειονότητά τους σταθερή. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα επενδύουν στις πληρωμένες διαφημίσεις της Google.

Η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων διαπίστωσαν αύξηση της επισκεψιμότητας από τη χρήση των μεγάλων οθονών. Διαπιστώνεται, επίσης, μεγάλη αύξηση στην επισκεψιμότητα από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων. Η χρήση ταμπλετών δεν επηρέασε τη μεταβολή της επισκεψιμότητας.

Το σημαντικό ίσως πρόβλημα που προέκυψε αφορά στις παραδόσεις των παραγγελιών που γίνονται από την πλευρά των εταιρειών courier. Αυτό δηλώνει το 66,91% (193) των ερωτηθέντων ενώ την αντίθετη άποψη έχει το 22,79% (66). Παρόλο που σημειώνεται καθυστέρηση στις παραδόσεις, αυτό δεν οδήγησε σε σημαντική αύξηση του ποσοστού των επιστροφών.



Δεν υπάρχουν σχόλια :