Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Γιατί πρέπει να εξηγούμε στα παιδιά ???



Ο γνωστικός- αναπτυξιακός ψυχολόγος Lev Vygotsky θεμελίωσε μια ολόκληρη θεωρία για τη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών και διερεύνησε τη σχέση μεταξύ γλώσσας και σκέψης, ασκώντας σημαντική επιρροή, όχι μόνο σε ψυχολόγους αλλά και σε εκπαιδευτικούς.

Σύμφωνα με τη θεωρία του, οι κοινωνικές επιδράσεις έχουν μεγαλύτερη και πιο βαρύνουσα σημασία από τις βιολογικές επιδράσεις, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που το μεγαλύτερο μέρος της μάθησης κατά την παιδική ηλικία εκφράζεται ως το αποτέλεσμα της αλληλεπίδρασης του παιδιού με το περιβάλλον του, εφόσον αυτή η αλληλεπίδραση καθορίζει το τι τελικά θα εσωτερικεύσει το παιδί, δηλαδή τι γνώσεις από τα ερεθίσματα που δέχεται, θα «απορροφήσει».

Για να γίνουν πιο κατανοητά όλα αυτά, ας παραθέσουμε ένα παράδειγμα. Έστω, λόγου χάρη, ότι βρισκόσαστε με το μικρό κορίτσι σας στο λεωφορείο κι ότι το διατάσσετε αυστηρά: «κάτσε αμέσως κάτω», δίχως να του δώσετε κάποια εξήγηση, τότε θα πρέπει να έχετε υπόψη ότι σύμφωνα πάντα με τη θεωρία του Vygotsky, χάνεται για το μικρό κορίτσι μια ευκαιρία για μάθηση.

Το πιο πιθανό είναι να μην κατορθώσει να συμπεράνει τη λογική που κρύβεται πίσω από την προσταγή του γονέα της. Εάν όμως, η προσταγή συνοδευόταν κι από μια μικρή αλλά επεξηγηματική πρόταση, όπως: «Κάτσε αμέσως κάτω, διότι θα πέσεις και θα χτυπήσεις»,

…τότε θα δινόταν μια ευκαιρία στο παιδί να μάθει το γιατί πρέπει να ‘τροποποιήσει’ τη συμπεριφορά του, καθώς επίσης να μάθει τι πρέπει να κάνει κάθε φορά που θα βρίσκεται σε ανάλογες περιπτώσεις. Η αλληλεπίδραση, λοιπόν, του περιβάλλοντος προς το παιδί θα πρέπει να είναι διευκολυντική, ούτε ώστε να συμπληρώνονται και να επεκτείνονται οι γνώσεις και ως εκ τούτου η μάθηση του παιδιού.

Για τον Vygotsky, ο φροντιστής του παιδιού θα πρέπει να γίνεται το ‘σκαλοπάτι’, ώστε το παιδί να αποκομίζει τα κατάλληλα προαπαιτούμενα προκειμένου να προχωρήσει σε περαιτέρω μάθηση και να επωφεληθεί με έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο. Συνεπώς, περισσότερη σημασία έχει το να εξηγήσουμε, παρά το να δώσουμε μια ‘’στεγνή’’ απάντηση ή λύση στο παιδί μας.



Βιβλιογραφία: “Γνωστική ψυχολογία” Sternberg, R.J. (2011).


Λεπτομέρειες για το βιβλίο, θα βρείτε ΕΔΩ.

Το άρθρο Ανάρτησε η κ. Ελένη Παπαδοπούλου/ Ψυχολόγος- Ψυχοθεραπεύτρια, MS


papadopsixologos

Δεν υπάρχουν σχόλια :