Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Προσπαθώντας να Πουλήσεις τον Εαυτό Σου… μήπως τελικά τον χάσεις ???



Personal Branding:
Μία επικοινωνιακή τεχνική
με απρόβλεπτες συνέπειες !!!
Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι η βιομηχανική επανάσταση, άλλαξε το ρου της ιστορίας, εισάγοντας τη χρήση μηχανών και την αυτοματοποίηση της εργασίας με την ανάδυση του σύγχρονου καπιταλιστικού κόσμου. Οι εξελίξεις πλέον είναι τόσο ραγδαίες που το μοντέλο της οικονομικής ανάπτυξης, όπως το ξέραμε, από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου πολέμου και έπειτα, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.

Η φύση της μισθωτής εργασίας έχει ολοκληρωτικά αλλάξει τα τελευταία χρόνια με την εισαγωγή νέων και ευέλικτων μορφών απασχόλησης και την άνοδο των υπηρεσιών κυρίως μέσω της χρήσης του διαδικτύου. Πλέον δεν αρκεί να έχει κάποιος ένα πτυχίο, ώστε να εξασφαλίσει μια καλή θέση εργασίας, ούτε αρκούν οι δεξιότητες και άλλα προσόντα μιας και ο ανταγωνισμός έχει οδηγήσει τους ανθρώπους σε ένα δίχως τέλος κυνήγι πτυχίων και άλλων εφοδίων.

Οι ειδικοί τα τελευταία χρόνια επισημαίνουν ότι αυτό που χρειάζεται για μια καλή επαγγελματική αποκατάσταση είναι να ξέρεις πώς να «πουλάς- πλασάρεις» τον εαυτό σου. Το να «πουλάς» τον εαυτό σου είναι μάλλον μια επικοινωνιακή στρατηγική εξαιρετικά δημοφιλής, κυρίως τα τελευταία δέκα χρόνια, που μας έρχεται από το εξωτερικό και ονομάζεται ‘personal branding’.


Το ‘personal branding’ ακολουθεί την έκρηξη της λεγόμενης ψηφιακής (digital) εποχής και σχετίζεται με την εικόνα που προβάλλεις στους άλλους για εσένα. Μεγαλύτερη σημασία δεν έχει ακριβώς το τι πιστεύεις εσύ για εσένα, αλλά το τι θέλεις οι άλλοι να πιστεύουν για εσένα. Ο εαυτός σου μετατρέπεται σε ένα brand, σε μια μάρκα δηλαδή ή καλύτερα σε ένα σημείο αναφοράς ευρέως αναγνωρίσιμο.


Το ‘personal branding’ μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό όπλο, μιας και σου δίνει τη δυνατότητα να κατασκευάσεις μια αναγνωρίσιμη ταυτότητα που θες για εσένα, όπως ακριβώς κάνουν όλες οι μεγάλες εταιρείες για τα προϊόντα τους. Στο ‘per-sonal branding’ δεν υπάρχει όμως κάποιο προϊόν, εφόσον το προϊόν είσαι εσύ. Αυτό που σ’ ενδιαφέρει είναι να επικοινωνήσεις καλύτερα το «πακέτο» σου και να διαφοροποιηθείς από τους ανταγωνιστές σου.

Οι τελευταίοι, ενδεχομένως, να έχουν όσα πτυχία, εφόδια και προσόντα έχεις εσύ ή και περισσότερα ακόμη, συνεπώς, αυτό που χρειάζεσαι είναι να «πλασάρεις» τον εαυτό σου με ένα έξυπνο και διαφορετικό τρόπο, που θα σε κάνει να ξεχωρίζεις, που θα προκαλέσει αίσθηση, θα κλέψει τις εντυπώσεις και θα δημιουργήσει μια επιθυμία να ασχοληθούν οι άλλοι μαζί σου.

Για να τα επιτύχεις όλα αυτά, θα πρέπει να εκμεταλλευτείς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), στα οποία θα προβάλλεις μια πολύ προσεγμένη εικόνα, τόσο ως προς τις φωτογραφίες ή βίντεο που ανεβάζεις, όσο και ως προς αυτά που γράφεις και αναρτάς.

Θα πρέπει, λοιπόν, να φαίνεσαι ταπεινός, ευγενικός, μορφωμένος, με εντυπωσιακή εξειδίκευση στον τομέα σου, με εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες, με σημαντικές γνωριμίες με ισχυρά πρόσωπα, αξιόπιστος, ειλικρινής, με διάθεση για προσφορά, με πάθος για αυτό που κάνεις, κ.ο.κ. Θα πρέπει όταν κάποιος ψάχνει για σένα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) ή όταν googlάρει το όνομά σου, να διαμορφώνει μια πολύ θετική γνώμη για εσένα.


Ως εδώ καλά όλα αυτά, όμως, αν επιχειρήσουμε μια δεύτερη και βαθύτερη ανάγνωση, τότε διαπιστώνουμε ότι ο άνθρωπος από μια αυθύπαρκτη και ανεξάρτητη οντότητα, με ελεύθερη βούληση, φορά ένα προσωπείο και αλλοτριώνεται από την ανθρώπινη και έμψυχή του υπόσταση και υποβιβάζεται σε μία μάλλον άψυχη υπόσταση και σε μια μη- οντότητα, σε ένα αντικείμενο, σε ένα προϊόν.

Μήπως η αγορά εργασίας και η εμπορευματοποίηση σχεδόν των πάντων μετατρέπει τον άνθρωπο σιγά- σιγά σε εμπόρευμα; Μήπως ο άνθρωπος για να φτάσει το τρένο του ανταγωνισμού που θα τον οδηγήσει στην υλική επιτυχία και άρα στην «ευ-τυχία», εν τω μεταξύ αλλοτριώνεται σε τέτοιο βαθμό που χάνει τον ίδιο του τον εαυτό;

Μήπως το ‘personal branding’ καλλιεργεί μέσα μας μια ναρκισσιστική νοοτροπία, όπου αυτό που μας νοιάζει περισσότερο είναι η εικόνα που έχουν οι άλλοι για εμάς, και όχι το πως θα βελτιώσουμε ουσιαστικά τον αληθινό εσώτερο εαυτό μας;


Αυτά τα ερωτήματα θα ήταν καλό να αποτελέσουν τροφή για σκέψη, προκειμένου να μην απωλέσουμε την ηθική στο αξιακό μας σύστημα και να μην μετατραπούμε σε αριβίστες, δηλαδή σε άτομα δίχως ιδιαίτερους ενδοιασμούς που επιχειρούν να ανέλθουν κοινωνικά και επαγγελματικά κρυμμένα πίσω από ένα ψεύτικο προσωπείο.



Βιβλιογραφία: http://www.interactive-education.gr/ ... Το άρθρο ανάρτησε η κ. Ελένη Παπαδοπούλου /Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια, MSc.

papadopsixologos


Δεν υπάρχουν σχόλια :