Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

5 επίπεδα αυτόνομης οδήγησης
που θα επιτρέψουν να κινούνται μόνα τους
τα αυτοκίνητα μέσα στις πόλεις !!!



Η αυτόνομη οδήγηση είναι προ των πυλών και σε λίγα χρόνια θα δούμε αυτοκίνητα να κινούνται μόνα τους στους δρόμους, χωρίς να μας πιάνει πανικός. Σαν από σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας. Υπάρχουν συνολικά πέντε επίπεδα αυτόνομης οδήγησης και σήμερα πολλές εταιρείες έχουν καταφέρει να προσφέρουν την τεχνολογία τους στα μοντέλα παραγωγής επιπέδου 2, ενώ πολύ σύντομα αυτό το επίπεδο θα ανέβει για ορισμένα πολυτελή αυτοκίνητα μια ακόμη βαθμίδα.

1️⃣ον..Το επίπεδο 1 προσφέρει στον οδηγό συστήματα υποστήριξης οδήγησης και εξασφαλίζει άνεση και ασφάλεια. Παραδείγματα αυτού του επιπέδου περιλαμβάνουν το Active Cruise Control με λειτουργία Stop and Go, το οποίο ρυθμίζει την απόσταση από το μπροστινό αυτοκίνητο, καθώς και η προειδοποίηση σύγκρουσης με άλλο αυτοκίνητο ή με πεζό. Περιλαμβάνει, επίσης, την ενεργοποίηση City Brake, η οποία αποτρέπει τις συγκρούσεις μέσω αυτόματου φρεναρίσματος. Συστήματα που τα συναντάμε σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα.

2️⃣ον..Στο επίπεδο 2 οι λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης ανεβαίνουν αισθητά και συμβάλλουν στην μερική αυτοματοποίηση. Τα ημιαυτόνομα συστήματα βοήθειας οδήγησης, όπως το Steering and Lane Control Assistant, συμπεριλαμβανομένου του Traffic Jam Assistant, κάνουν την καθημερινή οδήγηση πολύ πιο εύκολη. Μπορούν να φρενάρουν αυτόματα, να επιταχύνουν και σε αντίθεση με το επίπεδο 1 να αναλαμβάνουν το τιμόνι. Ο οδηγός συνεχίζει να έχει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου και πρέπει πάντα να προσέχει την κυκλοφορία. Μάλιστα για τα λειτουργήσουν τα συστήματα θα πρέπει ο οδηγός να κρατάει το τιμόνι, άρα και τον έλεγχο. Σε αντίθετη περίπτωση το αυτοκίνητο ακινητοποιείται μετά από συνεχείς ενδείξεις να αναλάβει την κυριαρχία του οχήματος.

3️⃣ον..Τα μελλοντικά συστήματα του τρίτου σταδίου ανάπτυξης θα δώσουν στους οδηγούς περισσότερη ελευθερία να στρέψουν εντελώς την προσοχή τους μακριά από το δρόμο υπό ορισμένες συνθήκες. Με άλλα λόγια, θα είναι σε θέση να παραδώσουν τον πλήρη έλεγχο στο αυτοκίνητο. Και πάλι όλα υπό όρους. Το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινείται αυτόνομα σε αυτοκινητόδρομους και σε διαδρομές χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Ο οδηγός, ωστόσο, θα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα να αναλάβει τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Ήδη πολλοί κατασκευαστές έχουν αναπτύξει τα συστήματα αυτού του επιπέδου και τα επόμενα 2-3 χρόνια είναι πιθανόν να τα δούμε σε πολυτελή αυτοκίνητα παραγωγής.

4️⃣ον..Το επίπεδο 4 θεωρείται πλήρως αυτόνομη οδήγηση. Ωστόσο, ο οδηγός μπορεί ακόμα να ζητήσει έλεγχο του αυτοκινήτου. Η τεχνολογία που θα φέρει το όχημα είναι τέτοια που θα μπορεί να διαχειριστεί πολύπλοκες καταστάσεις αστικής οδήγησης, χωρίς καμία παρέμβαση του οδηγού. Ο οδηγός, ωστόσο, πρέπει να παραμείνει σε εγρήγορση να αναλάβει τον έλεγχο εάν χρειαστεί. Ωστόσο θα μπορεί να χαλαρώσει ή να μιλήσει στο τηλέφωνο του χωρίς πρόβλημα απόσπασης προσοχής. Εάν ο οδηγός αγνοήσει έναν προειδοποιητικό συναγερμό μετά από κάποιο σημαντικό πρόβλημα, τότε το αυτοκίνητο θα σταματάει σε ασφαλές μέρος.

5️⃣ον..Ενώ το επίπεδο 4 εξακολουθεί να απαιτεί την παρουσία ενός οδηγού, το επίπεδο 5 δεν θα χρειάζεται οδηγό και δεν χρειάζεται ο οδηγός να έχει δίπλωμα. Το αυτοκίνητο εκτελεί όλα τα καθήκοντα οδήγησης. Επομένως, κάθε άτομο θα γίνεται επιβάτης. Τα αυτοκίνητα σε αυτό το επίπεδο θα πρέπει σαφώς να ικανοποιούν αυστηρές απαιτήσεις ασφάλειας και θα οδηγούν σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες σε κατοικημένες περιοχές. Τέλος, θα μπορούν να βγαίνουν και σε αυτοκινητόδρομους, χρησιμοποιώντας καθορισμένα σημεία οδήγησης. Και πάλι με χαμηλές ταχύτητες…



freegr , ΑΠΕ-ΜΠΕ/amna.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :