Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Καρδιά από πηλό, από τη Τάμι Γκεκτσιάν !!!!


Παραβολές & Ιστορίες !!!

Η κυρία Ελένη πήρε στη χούφτα της ένα κομμάτι λευκού πηλού και με απαλές κινήσεις το μεταμόρφωσε σε μια κάπως κακοφτιαγμένη και ανομοιογενή, αλλά μαλακή και λεία καρδιά. Το παρουσίασε στα παιδιά της τάξης και τα προέτρεψε να πει το κάθε ένα με τη σειρά του την άποψη του για αυτό το δημιούργημα.

Όλα τα παιδιά δυσαρεστήθηκαν με το θέαμα της πήλινης καρδιάς και του απέδιδαν κατηγορίες και αρνητικά επίθετα. Για κάθε μια κουβέντα που έλεγε το κάθε παιδί, η δασκάλα με τη βοήθεια ενός σύρματος, χάραζε πάνω στην καρδιά ουλές, γραμμές και κοψίματα.

Στο τέλος το έδειξε στα παιδιά λέγοντας: «Τα λόγια δεν είναι αέρας, χαράζουν βαθιά μέσα στην καρδιά του άλλου προκαλώντας σημάδια και ουλές. Για αυτό πριν μιλήσουμε άσχημα σε κάποιον, οφείλουμε να σκεφτούμε πόσο μπορεί να πληγώσουν τα λόγια μας την καρδιά του άλλου».

Τα παιδιά αμέσως ενεργοποιήθηκαν, θέλησαν να λειάνουν τις χαρακιές, αλλά η δασκάλα τους είπε: «Δύσκολα έως σπάνια καταλαβαίνουμε το λάθος μας την ίδια στιγμή. Συνήθως περνάει καιρός για να αντιληφθούμε το κακό που έχουμε προξενήσει στον άλλον. Ας περάσει λοιπόν η σημερινή μέρα και αύριο θα διορθώσουμε το κακό που έχει γίνει».

Φτάνοντας η επόμενη μέρα τα παιδιά νιώθοντας τύψεις για τον τρόπο που είχαν φερθεί στην πήλινη καρδιά, προσφέρθηκαν επί τόπου να διορθώσουν το λάθος τους με κάθε τρόπο. Προς έκπληξη τους όμως ο μαλακός πηλός είχε σκληρύνει τόσο πολύ που καμιά διεργασία δεν ήταν ικανή να της προσδώσει την αρχική της λεία επιφάνεια.

«Κάποια σημάδια είναι ανεξίτηλα και περνώντας ο χρόνος όχι μόνο δεν επουλώνονται αλλά και ριζώνουν ακόμη πιο βαθιά. Κάποια λόγια από τη στιγμή που χαράζονται στην καρδιά, καμιά διεργασία δεν είναι ικανή να την επουλώσει».

Η δασκάλα πήρε μια πέτρα και με μια κίνηση την προσγείωσε πάνω στην πήλινη καρδιά που έσπασε σε τέσσερα κομμάτια. Τα παιδιά τινάχτηκαν όρθια βλέποντας πως ξεπετάχτηκε μέσα από τα σπασμένα κομμάτια ένα γυαλιστερό χρυσό δαχτυλίδι που είχε κρύψει η δασκάλα.

«Οι μεγαλύτεροι θησαυροί βρίσκονται σε μέρη που δε φανταζόμαστε. Οι άνθρωποι που προσπερνάμε πολλές φορές, είναι οι ίδιοι άνθρωποι που κρύβουν τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις».

Το συγκεκριμένο μάθημα έμεινε για πάντα ριζωμένο μέσα στα παιδιά και ας μην ανήκε σε καμιά εξεταστέα ύλη, σε καμιά κατηγορία μαθήματος, σε καμιά διδακτική ενότητα.



Συγγραφέας: Τάμι Γκεκτσιάν - και όπως λέει η ίδια .. Σπούδασα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης(ΑΠΘ) . Συνέχισα τις περαιτέρω σπουδές μου σε μεταπτυχιακό επίπεδο ενώ πλέον το δαιμόνιο της γραφής είχε κάνει ορατή την παρουσία του. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αναζητώ ένα μολύβι και μια κόλλα χαρτί ή μετέπειτα πληκτρολόγιο και οθόνη, για να αποτυπώσω σκέψεις, όνειρα, ιστορίες… … Όνειρο μου ένας κόσμος όπου οι άνθρωποι θα έχουν τα μάτια τους κάτω στην ψυχή και το χαμόγελο κολλημένο πάνω στα χείλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :