Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Οι παθήσεις των ματιών στα παιδιά
προκαλούν μαθησιακές δυσκολίες !!!



Οι μελέτες έδειξαν ότι η όραση συσχετίζεται άρρηκτα με τη μάθηση του παιδιού και ότι το 80% των όσων μαθαίνει ένα παιδί στο σχολείο του αφορά το οπτικό του πεδίο. Η όποια διαταραχή στην όραση μπορεί να αποδειχθεί επιζήμια για τη μάθησή τους.

Σύμφωνα με επιστήμονες από το Αμερικανικό Εθνικό Κέντρο Όρασης των Παιδιών & Οφθαλμολογικής Υγείας το οποίο χρηματοδοτείται από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Υγείας & Ανθρώπινων Υπηρεσιών των ΗΠΑ, αν δεν προσεχθούν οι παθήσεις των ματιών στα παιδιά, μπορεί να οδηγήσουν σε αναπτυξιακή υστέρηση και μαθησιακή δυσκολία.

Οι μελέτες έδειξαν ότι η όραση συσχετίζεται άρρηκτα με τη μάθηση του παιδιού και ότι το 80% των όσων μαθαίνει ένα παιδί στο σχολείο του αφορά το οπτικό του πεδίο. Η όποια διαταραχή στην όραση μπορεί να αποδειχθεί επιζήμια για τη μάθησή τους.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι διαταραχές αυτές αφορούν 1 στα 4 παιδιά σχολικής ηλικίας και το 5%-10% των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Επίσης, 1 στα 5 παιδιά έχει αδιάγνωστο πρόβλημα καθώς, δεν έχει εξεταστεί ποτέ από ειδικό.

Όπως επισημαίνουν οι επιστήμονες, το 25% τουλάχιστον των παιδιών σχολικής ηλικίας παρουσιάζουν κάποια οφθαλμική πάθηση για το λόγο αυτό ο προληπτικός έλεγχος είναι εξαιρετικά σημαντικός.

Ο χειρουργός-οφθαλμίατρος Δρ. Αναστάσιος-Ι. Κανελλόπουλος, MD, ιδρυτής και επιστημονικός διευθυντής του Ινστιτούτου Οφθαλμολογίας LaserVision, καθηγητής Οφθαλμολογίας Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης, NYU Medical School μας συμβουλεύει για το τι πρέπει να προσέχουμε όσον αφορά τα συμπτώματα που μπορεί να δείξει ένα παιδί καθώς και πώς να τα αντιμετωπίσουμε.

Η όραση, σύμφωνα με τον γιατρό, είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που απαιτεί άριστη συνεργασία ματιών και εγκεφάλου.


Σε αδρές γραμμές,
οι διαταραχές της χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες:

Διαθλαστικές ανωμαλίες ή αμετρωπίες: Είναι οι παθήσεις που δεν επιτρέπουν σωστή εστίαση του φωτός στο πίσω μέρος του ματιού (στον αμφιβληστροειδή χιτώνα), με συνέπεια να θολώνει η όραση. Ύποπτα συμπτώματα είναι να σκύβει το παιδί πολύ κοντά στο βιβλίο για να διαβάσει ή να δυσκολεύεται να δει πράγματα που βρίσκονται σε απόσταση. Στις διαταραχές αυτές συμπεριλαμβάνονται η μυωπία, ο αστιγματισμός και η υπερμετρωπία (διαθλαστική ανωμαλία είναι και η πρεσβυωπία, αλλά αυτή δεν εκδηλώνεται σε παιδιά).

* Διαταραχές της λειτουργικής όρασης. Επηρεάζουν την ικανότητα των ματιών να βλέπουν τα αντικείμενα μέσα στο χώρο, δηλαδή να αντιλαμβάνονται το βάθος και τις διαστάσεις τους. Η φτωχή σύγκλιση των ματιών (όπως συμβαίνει στον στραβισμό) είναι κλασικό παράδειγμα. Οι διαταραχές της λειτουργικής όρασης μπορεί να προκαλέσουν θολή ή διπλή όραση (διπλωπία), κούραση των ματιών, πονοκεφάλους, αλλά και να κάνουν τα παιδιά να βλέπουν τα γράμματα ανάποδα, να μπερδεύουν παρόμοιες λέξεις κ.λπ.

Διαταραχές της οπτικής αντίληψης: Οπτική αντίληψη σημαίνει να καταλαβαίνει κανείς τι βλέπει, να το αναγνωρίζει, να αξιολογεί τη σημασία του και να το συνδέει με πληροφορίες που κατά το παρελθόν είχε αποθηκεύσει στον εγκέφαλό του. Κλασικά παραδείγματα διαταραχής της οπτικής αντίληψης είναι η αχρωματοψία ή το να δυσκολεύεται το παιδί να αναγνωρίσει λέξεις που έχει ξαναδεί.

Τα ύποπτα συμπτώματα: Οι γονείς πρέπει να θυμούνται ότι τα παιδιά συνήθως δεν παραπονιούνται για την όρασή τους, διότι δεν συνειδητοποιούν καν ότι δεν βλέπουν καλά, όπως λέει ο Δρ. Κανελλόπουλος. Επομένως, πρέπει να τα πηγαίνουν για προληπτικό έλεγχο και επίσης να έχουν το νου τους για ύποπτα συμπτώματα όπως:

► Πονοκέφαλος, κούραση των ματιών, υπερβολικό βλεφάρισμα ή τρίψιμο των ματιών
► Θολή ή διπλή όραση
► Αλληθώρισμα ή κίνηση των ματιών ανεξάρτητα το ένα από το άλλο
► Διάβασμα με το βιβλίο πολύ κοντά στο πρόσωπο.
► Σκύψιμο χαμηλά στο τραπέζι όταν διαβάζουν ή γράφουν
► Χρήση μόνο του ενός ματιού (το παιδί μπορεί να κοιτάζει από το πλάι ή να κλείνει το ένα μάτι όταν θέλει να δει κάτι)
► Δυσκολίες στο διάβασμα (π.χ. χάνει λέξεις ή παραλείπει ολόκληρες προτάσεις, πρέπει να δείχνει κάθε λέξη με το δάκτυλο για να μείνει στην ίδια γραμμή, διαβάζει αργά ή δεν καταλαβαίνει τι διαβάζει, επαναλαμβάνει τις λέξεις ή μπερδεύει τις παρόμοιες λέξεις και τις διαβάζει λάθος)
► Επίμονη αντιστροφή γραμμάτων ή λέξεων (μετά τη Β’ Δημοτικού)
► Δυσκολίες στο να θυμηθεί, να αναγνωρίσει ή να αναπαράγει σχήματα
► Φτωχός συντονισμός ματιών-χεριών
► Διάσπαση της προσοχής στην τάξη

Σύμφωνα με τον Δρ. Κανελλόπουλο, αν το παιδί έχει κάποια από αυτά τα συμπτώματα, χρειάζεται άμεσα έλεγχο από έναν οφθαλμίατρο διότι μπορεί να οφείλονται σε πρόβλημα όρασης.

Αν η εξέταση των ματιών είναι αρνητική, τότε όπως λέει, χρειάζεται έλεγχος από άλλους ειδικούς, διότι τα συμπτώματα μπορεί να δείχνουν κάποια άλλα προβλήματα όπως είναι η δυσλεξία ή άλλες μαθησιακές δυσκολίες.


naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :