Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Πως επιλέγουν Smartphone οι καταναλωτές !!!



Μπορεί οι κατασκευαστές smartphone, παγκοσμίως, να επιδίδονται σε μια επενδυτική κούρσα, για να εξοπλίσουν τις συσκευές τους με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ωστόσο, οι χρήστες φαίνεται πως επιλέγουν μια συσκευή με πιο απλά κριτήρια.

Όταν ερωτώνται ποια είναι το πιο σημαντικά χαρακτηριστικά για την αγορά μιας συγκεκριμένης συσκευής smartphone, οι καταναλωτές αναφέρουν τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, την ευκολία της χρήσης, την ανθεκτικότητα και την ποιότητα της κάμερας.

Έτσι, ενώ οι κατασκευαστές smartphone συνεχίζουν να επενδύουν σε συσκευές με επιλογές υψηλής τεχνολογίας, όπως η αναγνώριση προσώπου, η φωνητική βοήθεια ή η εικονική πραγματικότητα, οι ιδιοκτήτες smartphone αποτιμούν ως πιο σημαντικά τα βασικά λειτουργικά χαρακτηριστικά κατά την επιλογή ενός τηλεφώνου.

Αυτήν την εικόνα τουλάχιστον περιγράφει νέα έρευνα της εταιρείας “Morning Consult”.

Στην ερώτηση της έρευνας, ποιους θεωρούν τους πιο σημαντικούς παράγοντες όταν αποφασίζουν ποιο τηλέφωνο θα αγοράσουν, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας (95%), η ευκολία χρήσης (93%), η μνήμη (90%) και η αντοχή (88%) είναι οι βασικές απαντήσεις.

Τα πιο προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως τα εργαλεία εικονικής πραγματικότητας (30%), ο γονικός έλεγχος (32%) και οι δυνατότητες αναγνώρισης προσώπου (33%), αξιολογούνται ως λιγότερο σημαντικά χαρακτηριστικά.

Πάντως, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.000 ιδιοκτητών smartphone, το 41% των κατόχων απαντά ότι θα αγόραζε μια αναδιπλούμενη συσκευή.

Η έρευνα, πάντως, σημειώνει ότι οι ίδιοι οι κατασκευαστές πρέπει να τονώσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών για smartphone με χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, που διαφοροποιούν τις συσκευές από τον ανταγωνισμό, όπως η αναγνώριση προσώπου και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.


Χρήση smartphone

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 86% των ενηλίκων δηλώνει ότι έχει ήδη ένα smartphone στην κατοχή του.

Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν, κυρίως, τα smartphones τους για ό,τι έχουν σχεδιαστεί να κάνουν εδώ και χρόνια: το 31% δαπανά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του απαντώντας σε μηνύματα, το 17% λέει ότι χρησιμοποιεί τη συσκευή του ως επί το πλείστον για περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 13% κάνοντας τηλεφωνικές κλήσεις.

Στα άτομα ηλικίας 18-29 ετών, η εικόνα διαφοροποιείται ελαφρά, με το 26% ξοδεύει το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στα γραπτά μηνύματα και το 23% για την επικαιροποίηση της παρουσίας του στα social media.

Στο μεταξύ, το 10% των ενηλίκων συνολικά ξοδεύει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου που αφιερώνει στο κινητό του, παρακολουθώντας περιεχόμενο βίντεο, ενώ το 2% απάντησε ότι χρησιμοποιεί τη συσκευή του για πλοήγηση με το GPS και το 1% τραβώντας φωτογραφίες και βίντεο.

Με κριτήριο την μπαταρία,
την ευκολία της χρήσης και
τη μνήμη επιλέγουν οι καταναλωτές
μια νέα συσκευή smartphone.


Σημείωση … Στην αρχική δημοσίευση δεν υπήρχαν οι φωτογραφίες 1,2 οι οποίες είναι από το διαδίκτυο [ GOOGLE ] - και εγώ ο admin - δηλώ-νω ότι δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογραφιών !!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια :