Disqus


***
SEARCHING THE BLOG

Loading




SEARCHING


Τελευταίες ... Αναρτήσεις

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ … ΣΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ !!!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

...Δεν Ελπίζω Τίποτα, Δεν Φοβάμαι Τίποτα, Είμαι Ελεύθερος. ...Ζούμε Μόνοι, Πεθαίνουμε Μόνοι, Το Ενδιάμεσο Φωτεινό Σημείο Το Λέμε Ζωή. ...Ελευτεριά Θα Πει Να Μάχεσαι Στη Γης Χωρίς Ελπίδα. ...Θεός Θα Πει Να Κυνηγάς Θεό Στον Αδειανόν Αγέρα. ...Ολάνθιστος Γκρεμός Της Γυναικός Το Σώμα. ...Πιο Δυνατή Η Ψυχή Από Την Ανάγκη, Και Δε Συχωρνάει. ...Τι Θα Πει Λεύτερος; Αυτός Που Δεν Φοβάται Το Θάνατο. ...Ότι Δεν Συνέβη Ποτέ, Είναι Ότι Δεν Ποθήσαμε Αρκετά. ...Αλίμονο Σε Όποιον Ζει Στην Έρημο Και Θυμάται Του Κόσμου. ...Αγωνιζόμαστε Για Τα Άφταστα, Και Γι' Αυτό Ο Άνθρωπος Έπαψε Να Είναι Ζώο. ...Ο Αληθινός Χριστός Περιπατάει Και Αγωνίζεται Μαζί Με Τους Ανθρώπους. ...Τα Τετραθέμελα Του Κόσμου Τούτου: Ψωμί, Κρασί, Φωτιά, Γυναίκα. ...Έχεις Τα Πινέλα, Έχεις Τα Χρώματα, Ζωγράφισε Τον Παράδεισο Και Μπες Μέσα. ...Η Πετρά, Το Σίδερο, Το Ατσάλι Δεν Αντέχουν. Ο Άνθρωπος Αντέχει. ...Αν Μια Γυναίκα Κοιμηθεί Μόνη, Ντροπιάζει Όλους Τους Άντρες. ...Ω Πολυφίλητο Κορμί, Το Πιο Κρυφό ‘Σαι Μονοπάτι. ...Η Στερνή Η Πιο Ιερή Μορφή Της Θεωρίας Είναι Η Πράξη.

*

Έλληνες γρηγορείτε ~ Εάλω η πατρίδα μας .!!!

*

ΥΠ' ΟΨIΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!!


«Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.

Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.

Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...

Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.

Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

"Μίλαν Κούντερα" (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

*

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Η Ενημέρωση Έρχεται Κοντά σας !!!

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020

Ψηφιακή Τεχνολογία για Ανάπτυξη
Δεξιοτήτων Φοιτητών για τον 21ο Αιώνα !!!



Η μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζει σήμερα η ανώτατη εκπαίδευση δεν είναι απλά η οικοδόμηση θεμελιωδών γνώσεων σε έναν επιστημονικό τομέα. Καλείται να διαμορφώσει νέους ενήλικες που θα δράσουν σε ένα επιχειρηματικό και τεχνολογικό περιβάλλον που εξελίσσεται συνεχώς.

Εκτός από τις βασικές γνώσεις πεδίου, οι νέοι επαγγελματίες καλούνται να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, κριτικής σκέψης, αποτελεσματικής συνεργασίας σε διαφοροποιημένες ομάδες, και ανεξάρτητης μάθησης που θα τους επιτρέψει να μένουν στην πρώτη γραμμή του τομέα τους σε όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας.

Προς την κατεύθυνση αυτή το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΤΗΜΜΥ, http://e-ce.uth.gr) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, και πιο συγκεκριμένα η ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης (http://ctll.e-ce.uth.gr),

...σχεδιάζει μαθησιακές παρεμβάσεις που βασίζονται στην ενεργή μάθηση και εκθέτουν τους φοιτητές σε σύνθετα προβλήματα η λύση των οποίων απαιτεί το συνδυασμό διεπιστημονικών γνώσεων από πολυτεχνικές και οικονομικές επιστήμες.

Ο μαθησιακός σχεδιασμός στοχεύει στην ανάπτυξη εξελιγμένων δεξιοτήτων πέρα από την κατανόηση και αποστήθιση πληροφορίας, όπως την ικανότητα εφαρμογής νέας γνώσης στην πράξη, ανάλυσης πληροφορίας που προέρχεται από διαφορετικές πηγές, σύνθεσης νέας γνώσης από παλιά, και αξιολόγησης λύσεων.

Ο μαθησιακές δράσεις εκμεταλλεύονται την ψηφιακή τεχνολογία για να διευρύνουν τη διάδραση μέσα και έξω από την τάξη, την ανταλλαγή και σύνθεση γνώσεων, την ομότιμη μάθηση, και τη συλλογική ανάπτυξη δεξιοτήτων σε ομάδες.

Μηχανισμοί παιγνιώδους μάθησης ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή των φοιτητών μέσω μαθησιακών αποστολών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα τους, συμμετοχικών δραστηριοτήτων, υγιούς ανταγωνισμού, ανταμοιβής, και αναγνώρισης.

Η μάθηση υποστηρίζεται από ένα ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι που καλεί τους φοιτητές να εισάγουν λύσεις σε σενάρια εμπνευσμένα από τις διαδικασίες σχεδιασμού υπηρεσιών για τις ανάγκες μιας πόλης.

Το εκπαιδευτικό παιχνίδι έχει τη μορφή μιας εφαρμογής για πολλαπλούς ταυτόχρονους χρήστες που καλούνται να εκπληρώσουν μια αποστολή σε ομάδα με κοινό στόχο. Κάθε μέλος της ομάδας υιοθετεί έναν συγκεκριμένο ρόλο και έχει διαφορετική άποψη του παιχνιδιού.

Τα μέλη πρέπει να συνεργαστούν μέσα σε ρεαλιστικά πλαίσια περιορισμών και προτεραιοτήτων, όπως να μοιραστούν ένα συγκεκριμένο προϋπολογισμό, για να λύσουν επιμέρους προβλήματα της ευρύτερης αποστολής.

Η ψηφιακή εφαρμογή παρέχει ανατροφοδότηση στους φοιτητές σχετικά με τους πόρους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά το σχεδιασμό μιας λύσης και τα κόστη, επιτρέποντας τον πειραματισμό και τη μάθηση μέσω εμπειρίας.

Τα μαθησιακά σενάρια είναι ανοιχτά: διαφορετικές ομάδες μπορεί να προτείνουν διαφορετικές λύσεις, εισάγοντας ένα πλαίσιο για συζήτηση μέσα στην τάξη σχετικά με την επίτευξη βέλτιστων πρακτικών.

Η μαθησιακή παρέμβαση υλοποιείται στα πλαίσια του ερευνητικού έργου HERA: Re-engineering Higher Education through Active Learning for Growth (http://heraproject.eu) που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μέσω της Ελληνικής Διαχειριστικής Αρχής ΙΚΥ (http://iky.gr).

Επιστημονικά υπεύθυνος του έργου είναι ο Ομ. Καθ. του ΤΗΜΜΥ κ. Ηλίας Χούστης ενώ οργανωτικά υπεύθυνη είναι το μέλος ΕΔΙΠ του ΤΗΜΜΥ κ. Χαρίκλεια Τσαλαπάτα.


freegr

Δεν υπάρχουν σχόλια :